Treyarch tvrdí, že nikdy nechystal kampaň do Black Ops 4

Call of Duty Black Ops 4
Radosť aj rozčarovanie, tak by sa dalo zhrnúť predstavenie Call of Duty: Black Ops 4, na ktorom sa potvrdili doterajšie domnienky o tom, že hra bude čisto o online multiplayeri a zombíkoch a zbaví sa príbehu. Miesto klasickej kampane môžu hráči očakávať tri Zombie epizódy, niekoľko multiplayerových máp a režim Blackout.

Behom hodinového streamu sa tak potvrdilo všetko to, o čom sa hovorilo už pred vydaním. Treyarch však na to má iný názor a aj keď sme pred niekoľkými týždňami počuli príbeh o tom, že kampaň do Black Ops 4 bola nakoniec príliš drahá a náročná na vývoj, štúdio teraz poskytlo vlastný pohľad na vec. Šéf štúdia Dan Bunting v rozhovore pre Eurogamer povedal, že Treyarch nikdy nechystal singleplayerovú kampaň do Black Ops 4. Vraj tu budú solo misie pre jednotlivých špecialistov, aby hráči pochopili ich taktiku.

Nikdy tam nebola tradičná kampaň. Vždy sme chceli rozprávať príbehy rôznymi spôsobmi. Už na samom začiatku vývoja Black Ops 4 sme nepomýšľali o tom, že by sme spravili tradičnú kampaň. Začali sme s tým, že chceme spraviť niečo iné s touto hrou a inšpirujeme sa komunitou a ich spôsobom interakcie s Black Ops 3 a ostatnými hrami. Všimli sme si, že viac a viac hráčov trávi čas v multiplayeri a Zombies režime a to nielen v hre, ale aj mimo nej – streamovali a hovorili o tom na fórach.

Bunting sa tiež v rozhovore podelil o to, ako sa Treyarch pri tejto hre inšpiroval ostatnými titulmi vrátane Overwatch od sesterského Blizzardu a tiež povedal niečo viac k novému battle royale režimu Blackout. Obrovská mapa bude vraj disponovať rôznymi hotspotmi, ktoré budú inšpirované tradičnými populárnymi mapami z Call of Duty. Zaujímavosťou je aj, že štúdio chce, aby hra v tomto režime išla v 60fps. Nevylúčil však, že na niektorých miestach môže dochádzať k framedropom.

A koľko hráčov si vlastne tento battle royale mód zahrá? Konkrétne číslo nebolo povedané ani behom predstavenia ani behom rozhovoru. Dôvod pre to je jednoduchý. Tvorcovia ešte nerozhodli. Povedali, že by ich malo byť viac ako 50, ale či to bude 100 ako pri Fortnite a PUBG, na to je ešte moc skoro. Hra je stále vo vývoji a tak sa snažia v laboratórnych podmienkach určiť, aký by mal byť maximálny počet hráčov, ktorý hra utiahne bez výraznej príťaže na hardvér.

via Eurogamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *