PUBG dostáva botov na Xbox One a PS4

PlayerUnknown's Battlegrounds PUBG

Začiatok konca? Vraj preto, že sa medzi skúsenými a začínajúcimi hráčmi PUBG na konzolách rozširuje skúsenostná priepasť, do konzolovej verzie pribudli boti.

Tí boli spočiatku dostupní v mobilnej verzii hry od Tencentu a dostali sa aj do Lite verzie PUBG pre Windows 10. Tú taktiež vydal čínsky gigant Tencent. Vývoj ostatných verzií má na starosti naďalej PUBG Corp., štúdio so sídlom v Južnej Kórei. A možno aj v tom spočíva rozdiel v kvalite optimalizácie hry.

Každopádne, novinkou v konzolovej verzii hry, ktorá koncom minulého roka obdržala cross-play medzi Xbox One a PS4, sú boti. Tí majú byť prítomní najmä u začínajúcich hráčov, aby im jednak uľahčili hranie a jednak môžu pomôcť so zaplnením serverov, keďže hra bola navrhnutá, aby sa jej zúčastnilo do 100 hráčov.

Ako tomu býva pri mnohých hrách, pri hráčoch sme za posledné tri roky zaznamenali nárast ich skúseností. Kým PUBG veteráni ďalej prezentujú svoje zručnosti a zlepšujú sa, čoraz častejšie vidíme, že nováčikovia sú eliminovaní už v ranej fáze bez žiadnych killov – a často aj bez toho, aby niekomu ubrali zdravie. Už nejaký čas ste nám vraveli, že skúsenostná priepasť robí hru pre niektorých hráčov čoraz zložitejšou a dnes už sme pripravení rozprávať o našom pláne, ako to vyriešiť. V snahe zabezpečiť, aby sa viac hráčov zlepšilo a mohli si naplno užiť PUBG, s aktualizáciou 7.1 sme sa rozhodli do hry pridať botov. Boti môžu mať na hru pozitívny aj negatívny vplyv v závislosti od toho, ako veľmi dobre sú naprogramovaní. Do hry sme pridali systémy, ktoré zaručia, že sa presnosť bota mení podľa vzdialenosti. U botov sme nastavili systém lootu, takže lootujú a sú patrične vybavení na každú fázu hry.

via WindowsCentral

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár