OnRush neuspelo, Codemasters zatvára zodpovedné štúdio

OnRush

Že ste o hre OnRush nepočuli? To bude možno tým, že Codemasters neposkytlo hre dostatočný marketing. Titul od bývalého štúdia Evolution, ktoré stálo za značkami Driveclub a Motorstorm, to však má zrátané.

Predaje hry boli totiž viac než nedostačujúce a podľa dostupných informácií hra mala predať len v prvý týždeň iba 1 000 kusov v Británii, čím sa nedostala ani do Top 10. V týždeň vydania sa dostala na 34. miesto, v nasledovný týždeň sa už ani nedostala do tabuľky. Tento komerčný neúspech vyústil v masové prepúšťanie v štúdiu, ktoré kedysi stálo za sériou MotorStorm. Niekdajšia sláva však štúdiu nepomohla a tak zo štúdia odcádza aj šéf vývoja Paul „Rushy“ Rustchynsky, ktorý mal na starosti ako vývoj OnRush, tak starších hier vrátane Driveclub.

Výpoveď však dostali aj mnohí ďalší manažéri a vývojári zo štúdia v Cheshire. Štúdio s menším počtom pracovníkov teraz už navyše nebude robiť na vlastných hrách. Bude slúžiť len na výpomoc a následnú podporu hier od Codemasters, ktorých popularita je istá. V správe od Eurogameru sa tiež hovorí, že problémom pri vývoji hry OnRush bola aj nedostatočná komunikácia medzi tímom Evolution a zvyškom Codies.

via Eurogamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Jeden komentár

  1. Dudu14 píše:

    Sa ani nečudujem hra sama o sebe na mňa pôsobila už v bete ako mód do nejakej autovačky a nie ako plnohodnotná hra 🙂

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *