Red Dead Redemption 2 pobeží v natívnom 4K iba na Xbox One X
Chystaná novinka Red Dead Redemption 2 obzvlášť poteší majiteľov Xbox One X. Rockstar si totiž dáva záležať na tom, aby z hardvéru vyťažil maximum a aby zároveň dosiahol limity, ktoré konzola garantuje.
Výsledkom toho je podpora natívneho 4K rozlíšenia, ako potvrdil Microsoft. Ten má samozrejme ako tvorca konzoly prístup k takýmto informáciám skôr, než verejnosť, keďže na základe nich vie bližšie označiť jednotlivé hry s podporou 6-teraflopového Škorpióna. Správa pritom prišla len krátko po analýze Digital Foundry, ktoré prehlásilo, že hra beží v zvláštnom rozlíšení 1920 x 2160 na PS4 Pro. Rockstar tak na dosiahnutie čo najlepšieho obrazu využíva techniku rekonštrukcie obrazu z predošlého framu v horizontálnej rovine, kde sa v rámci jednoho framu skutočne vyrenderuje len polovica obrazu, kým zvyšok obrazu tvorí rekonštrukcia informácií v druhom frame.
Rozlíšenie Red Dead Redemption 2 na PS4 Pro je tak o 12,5% vyššie oproti „zaužívanému“ 1440p rozlíšeniu na PS4 Pro, no zároveň je o 50% nižšie oproti Xbox One X. Na oboch konzolách tiež bude hra podporovať HDR, ako aj na Xbox One S, pre realistickejší vizuálny zážitok. Hra ako taká bude zaberať podľa informácií na krabici od bundlu PS4 Pro s hrou až 105GB.
via NDTV
50% nárast oprati ps4pro toď realita, otázne je či scorpio bude mať na obraze zapnuté aj iné efekty, alebo vačšiu dohľadnosť. porovnávať 4 tf proti 6 tf je zavadzajúce, keď scorpio má oveľa lepší procesor, 12 gb rýchlejšiu pamať atd.
Hej, na výslednú kvalitu som zvedavý, keďže doterajšie gameplaye boli točené len na PS4 Pro kvôli marketingovej dohode.