Tvorcov novej Ghostbusters hry trápia nočné mory
Keď zbankrotujete týždeň po vydaní hry, asi robíte niečo zle. Našťastie to nie je váš prípad, ale prípad štúdia Fireforge Games, tvorcov novej hry Ghostbusters, ktorú vydali sotva mesiac dozadu. O vydanie hry sa postaralo štúdio Activision (čo o prípade veľa napovedá) a titul, ktorý spočiatku vyzeral sľubne, získal otrasné hodnotenia. Na Metacritic má 43/100 a užívateľské hodnotenie sa pohybuje len na úrovni 0,3 z 10. Čo tiež nie je veľká výhra.
Nová videohra Ghostbusters, sa v recenziách ukázala byť skôr iniciatívnou, premotivovanou záležitosťou, ktorá si sľubovala veľa od toho, že je vydávaná po boku nového filmu. Hra bola vraj vyvinutá za menej ako 8 mesiacov, takže vývojári sa s jej vývojom ponáhľali. Na druhú stranu ale také GTA Vice City bolo vyvinuté za necelých 9 mesiacov, čo je tiež rekordne krátka doba. Ale zas na druhú stranu, Rockstar bol vtedy poznačený obrovským úspechom GTA III a ten ho nakopol do vývoja nového dielu, z ktorého sa stal megahit.
Tvorcovai hry Ghostbusters toho majú však na rováši viac, než len nepodarenú hru. Firma dlží 11,3 milióna dolárov holdingu Tencent a zároveň sa súdi s firmou Min Productions, ktorú vlastní CEO Razeru, Min-Liang Tan. Štúdio totiž okrem krotiteľov duchov malo na starosti vývoj MOBA hier Atlas a Zeus pre Tencent a Razer. Tencent, majiteľ Riot Games (tvorcov LoL), má v štúdio 37% podiel.