Prototyp Quantum Break vyzeral naozaj bláznivo

Quantum Break

Každá hra vyzerala vo svojej prvotnej podobe úplne inak, než vo finále. Vidieť sme to mohli napríklad pri Portali, čo je celkom dosť obľúbená hra s veľmi zaujímavou históriou – jej prvý koncept mal totiž s finálnou verziou spoločný len FPS pohľad a možnosť presúvať sa po mape portálmi. O niečo horšie na tom nebol ani Quantum Break, kde mala hlavná postava schopnosti poloboha.

Hlavná postava, ktorá vtedy zjavne ešte nemala meno, mohla pretáčať čas dozadu presne tak ako v Prince of Persia (pamätáte si?) a dokonca sa mohol naklonovať, čím vytvoril armádu seba samých. Všetkých pritom mohol hráč ovládať, ale bojíme sa, že ovládač by musel vtedy vyzerať ako palubovka v „“aute““ Tartan Prancer.

Čo sa týka začiatkov Quantum Break, tak Sam Lake prirovnal začiatky k indie titulu Super Time Force od štúdia Capy Games, ktorý vyšiel v roku 2014. Prvý prototyp hry sa sústredil priamo na mechanizmus pretáčania udalostí, takže sa im dalo predísť. V tomto prototype mohol hráč zapnúť „nahrávanie“ a akonáhle dokončil akčnú scénu, potom sa mohol vrátiť späť a mohol ju začať hrať odznova. Takto sa nielen, že hráč vrátil späť v čase, ale dokonca bol na scéne dvakrát, pričom ten druhý si mohol počas deja robiť, čo chcel.

Remedy však od tohto nápadu upustilo, pretože to nebolo zrovna niečo, čo by sa hodilo do hry. Remedy chcelo, aby bol Quantum Break rýchlou a agresívnou akciou, skombinovanou so strategickým myslením. To by ale v takom prípade moc realizovateľné nebolo, respektíve táto funkcia by nemala veľké využitie. Občasné pretočenie udalostí by zmysel dávalo, ale nakoniec sa rozhodlo, že vracanie sa späť v čase v hre nebude. A tak začalo štúdio vyvíjať to, čo už dnes môžete hrať.

via XboxAchievements

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *