Halo 6 bude predovšetkým o Master Chiefovi
Keď už má tento rok vyjsť Project Scorpio, tak čakáme aj vydanie Halo 6. Neprekvapilo by nás, keby Microsoft predstavil hru na E3, keďže tvorcovia z 343 Industries o nej začínajú hovoriť už teraz.
Režisér Frank O’Connor v novom rozhovore pre GamesTM hovorí, že si štúdio vzalo ponaučenie z Halo 5: Guardians. Nám sa hra páčila, no nemohli sme si nevšinúť, že v nej bol Master Chief odsunutý na vedľajšiu koľaj a prioritu mal skôr Spartan Locke a jeho tím, ktorý sa podieľal aj na ukončení „občianskej“ vojny Covenantov. Príbeh to bol zaujímavý a dobre zapadal do príbehovej línie, ale práve to, že sa z Chiefa stala vedľajšia postava, z hry robila skôr spin-off. Niečo ako Halo Reach.
O’Connor v novom rozhovore prisľúbil, že v Halo 6 si užijeme viac Johna-117: „Rozhodne sme Halo 5 predávali dúfajúc, že z toho bude veľké prekvapenie. Pre niektorých fanúšikov a najmä fanúšikov Master Chiefa to však bolo veľké sklamanie, pretože chceli viac Chiefa. A to bola pre nás obrovská lekcia.“ V novom pokračovaní by sa tak malo všetko vrátiť do starých kolají, alebo sa k ním aspoň priblížiť. Spartana Lockeho nemožno len tak zrazu odignorovať a je dosť možné, že bude pokračovať aj jeho dej. Ale dôležitejší bude Chief a šialená Cortana.
Okrem toho by mal byť svet v Halo 6 o niečo viac realistický, presvedčivejší a pre fanúšikov Master Chiefa aj zábavnejší. Tiež sa zmenšilo zameranie na predstavenie nových hrateľných postáv.
via Eurogamer