Oceanhorn 2 je radikálne odlišný od prvého dielu a prechádza do 3D
Presne tak ako si GTA našlo svoj klon v sérii Gangstarr, tak si Zelda nachádza svoj klon v sérii Oceanhorn. Iba pred pár mesiacmi na Xbox One vyšiel prvý diel, ktorý mnohým hráčom okamžite pripomenul RPG-čku od Nintenda.
Mohla za to grafika aj vzhľad postavičiek. Nezávislé štúdio Cornfox & Brothers však už pripravuje pokračovanie, ktoré zmení hru od základov. V princípe to však bude naďalej pripomínať Zeldu. Pokračovanie Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm už beží plne v 3D, prešlo na Unreal Engine 4 a viac sa tak približuje k novej Zelde: Breath of the Wild. Samozrejme tu je otvorený svet, ktorý ale vo svete Oceanhornu vyzerá inak a je napohľad linárnejší, než svet v Zelde. Kým tam Nintendo zapracovalo na svete, ktorý sa rozmáha do všetkých strán, svet v Oceanhorn 2 pripomína mesiac, ktorý má začiatok aj koniec.
Na hre sa pracuje už 5 mesiacov, teda práce začali krátko po vydaní prvého Oceanhornu na Xbox One. Pri ňom sa tvorcovia už rozhodli prejsť z vlastného enginu na Unreal Engine 4, ktorý ponúka dostatočne dobrú grafiku a skvelé nástroje na výrobu hry. Prechod na tento engine tvorcom podľa ich slov ušetrí neuveriteľne veľa času. K tomu všetkému engine funguje skvelo na PC, konzolách aj na mobile, takže Oceanhorn 2 má už teraz potvrdenú verziu pre iPhone. Vývoj napreduje na všetkých platformách presne podľa očakávaní a každým týždňom dostáva hra nové cutscény a levely; questy začínajú mať nejaký ten tvar a logiku.
via Oceanhorn