História loga Ubisoft (1986-2017)
Logo patrí k najdôležitejším súčastiam firemnej identity a preto sa z času na čas naskytne dôvod, prečo ho zmeniť. Takto práve na konci mája/května zmenil svoje logo aj Ubisoft. Zároveň priblížil jeho význam.
Spoločnosť však začala rozborom toho, aké logá mala v minulosti. Všetko to začalo takým „Miami Vice“ štýlom v roku 1986. Vtedy bol Ubisoft ešte malou firmou a nikto by nepovedal, že raz bude patriť ku gigantom. Spoločnosť pôvodne pôsobila ako distribútor videohier vo Francúzsku. Bola to celkom malá firma, skoro ako CD Projekt predtým, než prišiel so Zaklínačom.
Už o 9 rokov neskôr, v roku 1995, prišla zmena. Vtedy Ubisoft prišiel so svojou prvou vlastnou hrou – Raymanom. Pôvodne sa chcel Ubisoft venovať hrám vhodným pre celú rodinu.
V roku 2003 potom prišiel prechod na logo, ktoré sme poznali doteraz – fialovo-strieborný vír. Ten prišiel krátko po tom, ako Ubisoft odkúpil štúdio Red Storm a začal pracovať na hrách Tom Clancy’s, čím sa zmenil Ubisoft z výrobcu hier pre rodinu na výrobcu hier pre staršie publikum. Zároveň však značil diverzitu, ktorú vidíme aj na tom, že Rayman sa zachoval dodnes.
Dnes už je Ubisoft veľký a vytvára hotové univerzá hier – Tom Clancy’s, Assassin’s Creed, Far Cry, The Crew bude mať tiež nové pokračovanie. Tie najväčšie univerzá už netvoria len hry, ale aj filmy, komiksy, televízne relácie, knihy či dokonca zábavné parky. Nové logo je moderné a minimalistické a predstavuje okno do týchto svetov.