Microsoft sa sústredí na vývoj hier, ktoré prinášajú skupinový zážitok

Ori and the Will of the Wisps

Čo sa exkluzivít na Xbox One týka, nie je ich síce toľko čo pri PS4, zato však mnohé z nich majú jednu vec spoločnú – skupinový zážitok. Veď len v najbližších mesiacoch vychádza Sea of Thieves, Crackdown 3, State of Decay 2, PlayerUnknown’s Battlegrounds a o Minecrafte ani nehovorím.

Shannon Loftis z Microsoftu teraz priblížila, že to nie je tak celkom náhoda. Je to súčasť aktuálnej stratégie, ktorá má za cieľ ľudí spájať, nie ich izolovať od zvyšku sveta. Pri tom, že mnohé pripravované exkluzivity sú multiplayerové, sa niet čomu čudovať, ale podľa Loftis to platí aj pri singleplayerových hrách. Ako príklad uviedla Ori and the Will of the Wisps.

Pri traileri na hru sa stačí pozrieť na reakcie ľudí v komentároch. Vidno, že toto oznámenie ľudí doviedlo k plaču. Teda nie, že by bol prvý diel otrasný, to vôbec. Ori mal totiž smutný príbeh a ľudia plakali už vtedy. No a oznámenie Will of the Wisps privolalo spomienky. “Je tam určitý sociálny mechanizmus. Vždy tu bude potreba prinášať príbehy, ktoré pozná svet. Zelda je neuveriteľne sociálna a aj keď ju hráte sami, neznamená to, že by svet nepreciťoval hru s vami.”

K tomu tu sú možnosti ako zdieľanie screenshotov, komentárov alebo celé skupiny a kluby na Xbox Live, kde nájdete ľudí so spoločnými záujmami a s ktorými viete zdieľať svoje pocity aj pri hraní singleplayeroviek.

via GamesIndustry.biz

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár