Aaero predalo na Xbox One viac kusov, než na PS4
Keď šéf marketingu Sony Jim Ryan dávnejšie povedal, že pre nich nie sú indie hry prioritou (teda presný opak toho, čo Sony vravelo pri uvedení PS4 na trh), ešte nikto nerátal s tým, že sa indie hrám na PS4 darí menej ako na Xboxe.
Takáto vec sa predsa len deje a vyzerá to, že v tom má prsty aj Microsoft. Ten totiž venuje indie titulom viac pozornosti, než jeho konkurencia a dokonca nemá problém poskytnúť ID@Xbox titulom patričný marketing. Napríklad sa stačí pozrieť na tituly ako Slime Rancher, PlayerUnknown’s Battlegrounds alebo Aaero.
Práve v prípade Aaero sa tvorcovia postarali o mediálny rozruch, keď s pokojom oznámili, že ich hra predala na Xbox One viac kusov, než na PS4. Podľa nich nešlo o žiadne prekvapenie a skôr než komerčný neúspech na PS4 ich prekvapilo, že médiá s takouto vecou nerátali. Oceňujú však, že práve Microsoft im poskytol pri vývoji hry najviac pomoci – hru totiž vyvíjali súčasne pre PC, Xbox One aj PS4.
„Na viacerých výstavách nás ukázali v ID@Xbox sekcii, napríklad na EGX, Insomnia alebo GDC eventoch. Tiež usporiadali tlačovku, kam pozvali viacero ID@Xbox vývojárov, aby ukázali svoje hry najlepším novinárom zo svetových herných médií. Neviem, akú skúsenosť mali iní, ale pre nás to bolo naozaj skvelé,“ vraví Paul Norris zo štúdia Madfellows Games.
via GamingBolt