Unity Engine dostáva plnú podporu Xbox One X a dynamického rozlíšenia
Obľúbený herný engine Unity začal v rámci svojho nového updatu naplno podporovať Xbox One X.
Podpora pre One X bola tvorcami enginu oznámená už skôr a posledných pár mesiacov podporoval aspoň jeho kľúčové funkcie, vďaka čomu bol, dá sa povedať, Xbox One X-Ready. S novým updatom ale pribudla plná podpora, ktorú tak môžu využiť aj hry, ktoré vyšli na Xbox, ako je The Long Dark alebo ReCore, ktoré už skôr začalo podporovať HDR a vyššie rozlíšenie, nie však natívne 4K.
Nový update prináša niekoľko vylepšení. V prvom rade podporuje komprimované lightmapy (BC6H) s podporou HDR na PC, Xboxe aj PS4, ďalej update prináša niekoľko vylepšení v GPU inštanciách a nakoniec prináša dynamické rozlíšenie, najprv s podporou pre Xbox, neskôr s podporou aj na PC a PS4. Čo sa samotnej podpory Xbox One X týka, tam majú vývojári možnosť využiť Quality Settings nastavenie, s ktorým sa hra automaticky prispôsobuje dostupnému výkonu konzoly. Ten môžu herní vývojári využiť na implementovanie 4K HDR alebo rôzne iné vylepšenia.