Destiny 2 bolo prerobené od základov len 16 mesiacov pred vydaním
Napriek tomu, že si Destiny 2 v mnohých publikáciách odnieslo vysoké hodnotenia, u nás hra dostala len 6,8 z 10 a kritizovali sme v nej nedostatok obsahu a zážitku vzhľadom k vysokej cene.
Ukazuje sa, že naša kritika mala čo dočinenia priamo s vývojom hry. Podľa nových informácií bola totiž hra, ktorá vyšla na jeseň minulého roku, hotová za relatívne krátky čas. Dokonca mohla byť vo vývoji len 16 mesiacov. Publicista Jason Schreier v novej epizóde Destiny Trackeru hovorí, že približne v apríli/dubnu 2016 došlo k rebootu vývoja, spojeného s personálnymi zmenami vovnútri Bungie.
Vývoj Destiny 2 začal už v roku 2014 a dohliadal naň už bývalý pracovník Bungie. V apríli/dubnu 2016 však velenie prevzal Luke Smith, ktorý je producentom vydanej hry. A s tým, ako prevzal velenie Smith, sa kompletne zmenilo smerovanie hry. Množstvo obsahu bolo z hry odstráneného. Zahŕňa to napríklad návrat niektorých ikonických postáv z prvého dielu alebo možnosť skúmať niektoré planéty vo väčšej miere, než to umožňujú pomerne malé mapy Nessusu a Titanu vo vydanej hre. Namiesto zdokonalenia obsahu, ktorý bol vo vývoji dva roky, začalo Bungie pracovať na všetkom od základu. A do vydania ostávalo len 16 mesiacov.
Bungie si bolo chýb svojho manažmentu vedomé a vytvorilo Eververse. Dôvod je vcelku prekvapivý: Pravidelné vydávanie veľkých DLC každých pár mesiacov bolo s nástrojmi, ktoré malo Bungie k dispozícii, nemožné. Už samotná tvorba obsahu bola dosť náročná a preto sa Bungie rozhodlo, že hra bude generovať zisk cez Eververse – čiže cez mikrotransakcie. Na čo Activision prikývol,“ tvrdí Jason Schreier.
via GameTransfers