Dark Souls Remastered vyvíjajú poliaci
Bandai Namco si na koniec minulého týždňa prichystalo veľké prekvapenie – predstavilo Dark Souls: Remastered a s ním hneď oznámilo podporu dynamického 4K 60fps na Xbox One X.
Zdá sa ale, že to nie je jediné prekvapenie spojené so sériou Dark Souls. Zatiaľ čo na remastri Assassin’s Creed: Rogue, ktorý bol oznámený iba pár hodín po Dark Souls, pracuje rovnaké štúdio ako na pôvodnej hre, remastru tejto hry sa chopili iní vývojári. Presnejšie má ísť o poľské štúdio QLOC. To má značné skúsenosti s portovaním a vylepšovaním hier na nové platformy. Z ich portfólia napríklad vzišli porty Resident Evil 6, oboch dielov God Eater alebo Dragon’s Dogma: Dark Arisen. A čo sa vlastnej produkcie týka, spolupraclovali s Ninja Theorey na značkách Hellblade: Senua’s Sacrifice a DmC: Devil May Cry.
Na remaster Dark Souls však nie sú poliaci sami. Zdá sa totiž, že časť vecí majú na starosti samotní From Software, ale väčšinu práce odrobia práve poliaci. Informácie však Bandai Namco zatiaľ nepotvrdilo, a tak ide skôr o zákulisné informácie, ktoré sa môžu, ale aj nemusia ukázať ako pravdivé. Každopádne je zaujímavé vedieť, že jeden z klenotov herného priemyslu, známy pre svoju nechutne vysokú obtiažnosť, remastrujú naši severní susedia.
The PS4, Xbox One and PC versions of Dark Souls Remaster are, to some major degree, being worked on by QLOC. FromSoft may be doing some work, but certainly not all of it. https://t.co/aAA2sFjle7
— Laura Kate Dale (@LaurakBuzz) January 11, 2018
via WCCFTech