Hráč si chcel zmeniť nick na PSN, Sony ho namiesto toho zabanovalo
Každý z nás sa ako 12-ročný postaral o nejakú blbosť. Napríklad že si vytvoril „drsnú“ prezývku, ktorú by dnes človek najradšej zmenil. To platí aj v prípade hráča, ktorý si pred 8 rokmi vytvoril na svojej PS3 prezývku s menom KingMADAFAKA.
Je teda jasné, že takúto prezývku človek nechce niesť celý život a preto sa, podobne ako mnohí iní, rozhodol na zmenu. Rozdiel je však v tom, že zatiaľ čo na Xbox Live si môžete sami zmeniť nick za poplatok (kedysi 800 MSP, dnes 10€), na PSN túto možnosť nenájdete. A tak je jedinou možnosťou obrátiť sa na zákaznícku podporu Sony. Spravil to aj KingMADAFAKA, ktorý sa dozvedel, že neexistuje možnosť zmeniť prezývku. Ale tým to neskončilo.
Účet, ktorý tento hráč aktívne používal doteraz, Sony zabanovalo. Permanentne a zároveň tak pripravilo hráča o všetky hry a digitálny obsah, za ktorý počas uplynulých 8 rokov tento hráč minul stovky až tisíce dolárov. „Priznávam, že to bol veľmi blbý nick, ale vytvoril som ho keď som mal iba 12. Opýtal som sa ich, či je možnosť zmeniť môj nick bez toho, aby som stratil všetky hry, ktoré som mal na účte (môj FIFA účet bol úžasný, mal som veľmi dobrý Ultimate Team) a všetky peniaze, ktoré som do tohto účtu vrazil. Povedali mi, že nie je možnosť zmeniť Online ID a preto je môj účet doživotne zabanovaný a musím si vytvoriť úplne nový,“ povedal užívateľ na Reddite.
Zaujímavé tiež je, čo uvádza Sony v podmienkach užívania PSN: „Sony má právo zablokovať užívateľa bez uvedenia dôvodu.“ Skvelý spôsob, ako stratiť dôveru dlhoročných užívateľov. Pravdepodobne pritom zrejme niekto iný videl nick a nahlásil ho Sony.
via GameByte
To je super, že vás mohou zabanovat bez uvedení důvodu 😀 Výborná společnost tahle Sony 😀
Som majiteľom oboch konzol ale na Xbox nedám dopustiť. Ps4 som dostal a mám ho jedine koli pár exkluzivkam. Sám som zistil že podpora na PSN je úplne úbohá. Kúpil som hru na store ktorú som ani nestiahol a ani za svet sa mi nepodarilo kontaktovať podporu online aby mi boli vrátené peniaze až po troch dňoch skúšania sa tam dovolať mi konečne dvohla pani a sa to vyriešilo. A druhý krát som tiež kúpil hru ktorú som aj stiahol ale som ju ani nezapol a som ju chcel vrátiť a som zistil že sa to nedá keď už je hra stiahnutá, zato Xbox hru si môžete aj vyskúšať a keď ju nehrate viac ako dve hodiny Vám do dvoch týždňov vrátia plnú sumu peňazí. Týmto chcem len povedať že buďte radi že máte Xbox 😉