PlatinumGames pracuje na novej hre, ktorá postaví akčný žáner na hlavu
Štúdio Platinum Games počas panelovky na Bitsummite odhalilo detaily o nových projektoch. Štúdio, ktoré má momentálne plné ruky práce s Bayonettou a údajne vyvíja port NieR: Automata pre Xbox One, potvrdilo vývoj ďalšej hry.
Hideki Kamiya povedal, že nový, zatiaľ neohlásený titul má byť niečim novým a inovatívnym, čo ľudia doposiaľ nevideli. Dokonca by táto hra mala postaviť akčný žáner na hlavu. A aby toho nebolo málo, jedná sa o tajný projekt, o ktorom nevie dokonca ani veľa ľudí vovnútri štúdia PlatinumGames. To je v súčasnosti zamerané na vývoj tretej Bayonetty pre Nintendo Switch, po boku ďalších veľmi zaujímavých hier.
Počas panelovky tiež odhalili niekoľko zaujímavostí z minulosti. Napríklad sa vrátil k hre The Wonderful 101, o ktorej tvorcovia žartovne povedali, že by sa mohla volať The Unwonderful 13 kvôli počtu predaných kusov celosvetovo. Samotní vývojári sú však s hrou spokojní, dokonca zisťovali záujem ľudí o jej vydanie na Nintendo Switch. Ide o šiesty projekt štúdia, vyšiel však ako siedmy v poradí.
Veľmi zaujímavé je prehlásenie Atsushi Inabu na otázku, ako môžu hry od PlatinumGames prekonať západné tituly pri omnoho nižšom rozpočte. Vývojári vravia, že rozpočty, s ktorými narába štúdio PlatinumGames, sú rozumne nastavené, zatiaľ čo peniaze vyčlenené na západné AAA projekty sú pre nich takmer strašidelné. Sú totiž tak vysoké, že štúdio môže zbankrotovať aj napriek miliónom predaným kusom. Samotní PlatinumGames však preferujú mať rozličné projekty s rôznym budgetom a obsahom, ktorý zahŕňa aj nezávislé tituly. Toto je podľa nich najbezpečnejší spôsob, ako udržať štúdio konkurencieschopné a zachovať hrám štýl, aký je pre ne typický.
Hideki Kamiya k tomu dodal, že v skutočnosti to nie je tak celkom o peniazoch. Aj pri vysokom rozpočte totiž môže vzniknúť otrasná vec, ako napríklad film Pacific Rim 2. „Že máte veľa peňazí neznamená, že spravíte dobrú hru. Ako tvorca chcete niekedy robiť malé hry a niekedy chcete robiť veľké hry. Nič z toho nie je o rozpočte, ale o hre, ktorú chcete spraviť. Najdôležitejšie je to vedieť dokázať,“ odkazuje Kamiya-san vývojárom.
via DualShockers