Ubisoft už nechce robiť krátke hry
Ubisoft sa do pamäti hráčov v poslednej dobe zapísal ako firma, ktorá uplatňuje princíp Far Cry na každú zo svojich hier.
Či už je reč o Assassin’s Creed, The Crew, Tom Clancy’s hrách, alebo o chystaných tituloch ako Skull & Bones alebo Beyond Good & Evil 2, každá z hier bude veľká. A to z hľadiska možností a veľkosti herného sveta. A Yves Guillemot ako šéf Ubisoftu potvrdil, že nemá záujem vrátiť sa späť k menším produkciám.
V rozhovore pre GamesIndustry povedal jednoznačné Nie, pokiaľ ide o menšie tituly ako napríklad Assassin’s Creed Unity – ktoré sa dá prejsť do 15 hodín.
Našim cieľom je, aby ste v Odyssey mali Unity. Ak chcete mať 15-hodinový príbeh, môžete ho mať, ale môžete mať tiež kopu príbehov, môžete žiť v tom svete a hľadať po čom len chcete. Môžete mať zážitok, kopu zážitkov na spôsob Unity.
Yves Guillemot, šéf Ubisoftu
Guillemot tiež v rozhovore povedal, že priemerný 60-hodinový hrací čas Assassin’s Creed Odyssey dokázal, že hráči dostanú zo svojej investície do hry veľa – omnoho viac, než by dostali zo starších hier. Zameranie sa spoločnosti na takéto veľké produkcie zabezpečuje, aby sa Ubisoft vedel venovať hrám dlhodobo a výrazne to predlžuje ich životnosť, či už je reč o mikrotransakciách alebo o rozsiahlych DLC, ktoré môžu byť rozdelené na viacero kapitol. Znamenať to tiež môže, že ak Ubisoft vydá nový Splinter Cell, rozhodne nepôjde o lineárnu hru.
via IGN