„NIE“, reagoval vývojár, či sa do Call of Duty vrátia jetpacky
Séria Call of Duty zažila turbulentnú generáciu konzol. Nádejný štart vystriedala postupne rastúca frustrácia hráčov z toho, ako ďaleko do budúcnosti táto séria smeruje. Situácia sa vyhrotila s oznámením Infinite Warfare, ktoré síce nebolo zlou hrou, hráči však už boli presýtení jetpackmi a vesmírnymi vojnami.
Za extrém už mnohí hráči považovali aj to, že Call of Duty: Black Ops 3 prinieslo jetpacky. Nespokojnosť s nimi však neprevláda len u hráčov, ale aj u vývojárov. A nie hocijakých. Jednoznačné, veľké „NIE“ napísal na Twitteri samotný šéfdizajnér Treyarchu, David „Vahn“ Vonderhaar. Takto stroho reagoval na tweet, ktorý sa dožadoval návratu jetpackov do ďalšieho Call of Duty.
Zaujímavé je, že kým viacerí hráči teraz začali vravieť, ako by jetpacky oživili Call of Duty, nápad sa Vahnovi nepáči. „Taká krátkodobá pamäť. Obesili ste ma na najvyššom strome. Nie. Nie. Mám PTSD,“ čím naznačil, že hráči chcú od neho niečo, kvôli čomu v minulosti hru paradoxne kritizovali a nadávali za to vývojárom.
Absencia jetpackov ešte nemusí nutne znamenať, že sa nové Call of Duty nebude odohrávať v budúcnosti. Konieckoncov, predošlé CoD, Black Ops 4, sa odohrávalo v rovnakom univerze ako Black Ops 3, s rozdielom, že tu absentovalo lietanie a hráči mohli využiť nanajvýš vysoké skoky. Nové CoD vyvíja štúdio Treyarch po tom, čo prevzalo vývoj od štúdií Sledgehammer a Raven Software.