HITMAN 3 zabere menej miesta ako predošlé hry, a to aj keď obsahuje ich levely

Agent 47 už tento mesiac zavŕši svoj príbeh hrou HITMAN 3. Zároveň ide o zavŕšenie trilógie, ktorá bola v niečom výnimočná. Hráčom totiž umožnila stiahnuť si obsah prvej hry do tej druhej, navyše v remastrovanej podobe.
Remastrované levely z prvých dvoch dielov nebudú výnimkou ani v prípade HITMAN 3. Podmienkou je, aby ste vlastnili predošlé hry. Lenže už HITMAN 2 zaberal, spolu s remastrovanými levelmi pôvodnej hry, neuveriteľných 150GB. Našťastie scenár donekonečna rastúcich hier nehrozí.
Vývojár z IO Interactive totiž na fóre ResetEra potvrdil, že celá trilógia v podobe hry HITMAN 3 nebude zaberať na disku viac ako 100GB vďaka novým metódam kompresie. “Najväčšou výhrou je nová metóda dátového manažmentu a štruktúry súborov, čo nám umožnilo zmazať duplicitné dáta. Používame tiež novšie a lepšie metódy kompresie textúr,” uvádza vývojár.
Dopĺňa tiež, že Glacier Engine, na ktorom hry bežia, bol upgradovaný, podporuje Screen-Space Reflection (a Ray-Tracing). Táto technológia je spätne kompatibilná s assetmi predošlých hier, takže aj tie budú mať výrazne vylepšený vizuál. Zrejme však len na nových konzolách Xbox Series X|S, hoci hra vychádza aj na Xbox One.
via WCCFTech