Vývoj Skull & Bones bol opäť reštartovaný, Sea of Thieves tak ostáva bez konkurencie
Netrvalo dlho, a po vydaní Sea of Thieves začal Ubisoft propagovať podobnú hru z vlastnej dielne, Skull & Bones. Vychádzala z mechaník, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre Assassin’s Creed IV: Black Flag, a hra mala vyjsť aj na PlayStation.
K tomu všetkému mala mať vážnejšiu, realistickejšiu grafiku, zatiaľ čo Sea of Thieves sa spolieha na štylizovanú grafiku typickú pre štúdio Rare. Recept na úspech bol v podaní Xboxovej exkluzivity jasný, a Ubisoftu ho stačilo prakticky len vylepšiť tak, aby hra bola dlhodobo udržateľná na viacerých platformách. Zdá sa však, že to nie je až také ľahké.
Ubisoft oficiálne oznámil odklad hry ešte počas oznámenia finančných výsledkov. Na nich oznámil, že hra nevyjde vo fiškálnom roku 2021-2022. Inak povedané, hra by mohla vyjsť najskôr v apríli/dubnu 2022. Lenže podľa insidera ani takýto termín nie je pravdepodobný.
Portál Game Luster totiž vraví, že hra je ešte stále vo veľmi ranej fáze vývoja. Iba pred pár mesiacmi totiž došlo k ďalšiemu úplnému reštartu vývoja. Stalo sa tak, keď Ubisoft Singapore vyhodil výkonného producenta hry, ktorý čelil obvineniam zo sexuálneho obťažovania.
Súčasný prototyp je údajne veľmi podobný Sea of Thieves. Pôvodne sa malo jednať o čisto námornú hru, v ktorej mali hráči ovládať len celé lode, bez možnosti ich opustiť. Aktuálny koncept však ponúka pohľad z prvej osoby na lodi a pohľad z tretej osoby pri pohybe mimo lode. V súčasnom prototype navyše prevažnú väčšinu objektov predstavujú len biele kocky. Vydať plnú hru v roku 2022 tak nevyzerá ako reálny cieľ.
Pre zaujímavosť, Skull & Bones bolo ohlásené na E3 2017, a vyjsť mala v roku 2018. Vtedy došlo k odkladu na roky 2019/2020. Keď sa tak nestalo ani minulý rok, Ubisoft oznámil že hra bude opäť oznámená niekedy v budúcnosti.
V leaku sa tiež spomína, že hra Riders Republic je takmer hotová a na tohtoročnej E3 konferencii sa dočkáme oznámenia dátumu vydania. Hra je však údajne preplácaná rôznymi formami mikrotransakcií. Má ponúknuť ročné passy, season passy (tie už dnes nebudú trvať ani rok) a špeciálne ponuky na dennej báze. Hra vraj doslova kričí free-2-play modelom, no napriek vyhláseniu Ubisoftu, že má záujem vydávať viac F2P hier, túto si bude treba kúpiť.
Rainbow Six Parasite je v pokročilej fáze vývoja a zrejme vyjde niekedy pred koncom tohto roka. Hra je vraj úplným odklonom od doterajších Tom Clancy’s hier. Tie sa totiž sústredili na vojenský realizmus, no Parasite je vraj úplnou sci-fi hrou. Hra bude údajne free-2-play a neponúkne samostatnú kampaň: tá bude zlúčená s multiplayerom.
Zaujímavosťou je aj, že Ubisoft+ predplatné vraj tento rok dorazí na konzoly.
via Game Luster