Whore of the Orient, duchovný nástupca LA Noire, bol zrušený

LA Noire

Duchovné pokračovanie obľúbené LA Noire, Whore of the Orient, sa už nikdy nedočká svojho vydania. Hra bola opäť vyvíjaná štúdiom Team Bondi, no štúdio malo veľké problémy s jeho vývojom. Presnejšie, nedokázalo nájsť partnera, ktorý by zastrešil vývoj hry, keďže L.A. Noire tomuto štúdiu riadne pokazilo reputáciu. Teda nemohla za to až tak hra, ako nevysvetliteľné kroky austrálskeho štúdia, kvôli ktorým sa vývoj natiahol na 7 rokov a behom ktorých hra zmenila vydavateľa a aj platformy, na ktoré bola vydaná. Pôvodne to bola totiž exkluzivita pre PS3 financovaná samotným Sony, ktoré ale od hry upustilo a „darovalo“ ju Rockstaru, keďže Sony jednoducho stratilo nervy.

U Rockstaru bola situácia podobne problémová a hra, ktorá mala vyjsť v roku 2008, nakoniec uzrela pulty predajní o tri roky neskôr. Po jej vydaní potom tvorcovia spustili stránku, na ktorej odhalili mená tvorcov, ktorých mená Team Bondi v titulkách hry skomolilo alebo úplne vynechalo. To, plus nadčasy a chaotický manažment Brandona McNamaru spôsobili, že nakoniec bola zrušená aj hra Whore of the Orient. Tá sa odohrávala v roku 1936 v Šanghaji, ktorý prekypoval korupciou. Zrušenie hry nakoniec potvrdil v rozhovore aj Derek Proud, pôvodný producent hry:

„Whore of the Orient bol duchovný nástupca LA Noire. Chceli sme použiť tie technológie a pracovali sme na hre, ktorá by sa odohrávala v 30-tych alebo 40-tych rokoch v Šanghaji. Šanghaj bol vtedy jediným miestom na svete, kam ste v tých rokoch mohli vstúpiť bez pasu. Takže, každý kto potreboval utiecť, utiekol do Šanghaja. Celé mesto bolo ovládané gangstrom známym ako Veľkouchý Du. Celkovo to bolo fascinujúce obdobie, miesto aj prostredie. Je úžasné, že toto nebolo ešte nikde použité. Preto sme vyvíjali hru, ktorá vás tým mala nasýtiť. Bojovali sme o ňu, Brendan, Alex Carlyle, Vicky Lord a Naresh Hirani, všetci sme bojovali za to, aby ostal projekt nažive. Aj ja som o ňu bojoval, bolo to niečo, po čom sme túžili. Ale nakoniec to dopadlo ako to dopadlo. Nemyslím, že niekedy ešte uvidíme túto hru,“ povedal v Derek Proud v rozhovore pre Bloomberg.

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár