Project Milo mal byť hrou, nakoniec ho ale zničil samotný Kinect
V rozhovore pre OXM sa Peter Molyneux podelil aj o zákulisie z jednej z ďalších svojich hier. Project Milo bolo asi najznámejšie tech demo pre Kinect. Išlo vlastne o hru, ktorá umožňovala baviť sa s chlapcom v hre a plniť s ním nejaké questy a tak podobne.
Z videa, v ktorom Microsoft prezentoval túto hru ešte pre vtedajší Project Natal, to naozaj vyzeralo ako tech demo. Molyneux ale tvrdí, že to mala byť hra a už bola takmer hotová. Milo už ponúkal pár hodín obsahu a od dokončenia ho delilo opravenie bugov, optimalizácia a tak podobne. Všetko sa to však začalo kaziť v momente, kedy marketingové oddelenie začalo obmedzovať Kinect kvôli cene. Prvé prototypy Kinectu dokázali snímať celú miestnosť, nakoniec sa však jeho zorné pole zúžilo len na 2-metrový pás. Rané prototypy by stáli tisícky dolárov, Microsoft však potreboval tento doplnok predávať len za stovky dolárov. Project Milo tak skončil v podstate navždy len ako tech demo. Ale je otázne, či by to bol úspešný titul, keďže to malo fakt bližšie k demu ako k hre.
via GamesRadar