Assassin’s Creed Origins prepísal dejiny, potvrdil vedeckú teóriu o pyramídach
Vývojári moderných hier sa tento rok niekoľkokrát hecli. Najmä teda tvorcovia vesmírnych hier ako je Elite: Dangerous alebo Tau Ceti: Unknown Origin. Tí totiž vo svojich hrách predpovedali vedecké objavy. Rovnaký úspech však predviedol Ubisoft s Assassin’s Creed Origins.
Na vývoji hry sa podieľalo množstvo egyptológov a odborníkov na staroveký Egypt. Pri modelovaní pyramíd v Gize a ich vnútra venovali vývojári obrovskú pozornosť. Pri modelovaní interiéru Veľkej pyramídy sa opierali o teóriu Jean-Pierre Houdina. Ten veril, že starí egypťania mali matematicky premyslený vnútorný okruh budovy, ktorý predpokladal, že pyramída obsahuje dve predizby. Doposiaľ však táto pyramída obsahovala len jednu – až doteraz.
Len nedávno totiž vedci s pomocou archeológie a časticovej fyziky potvrdili, že Veľká pyramída skutočne obsahuje dve predizby a nie len jednu, o ktorej sme vedeli doteraz. A hoci je existencia tajomnej miestnosti potvrdená, vedci netušia, čo sa v nej môže ukrývať. Možnú odpoveď však môže obsahovať Assassin’s Creed, kde je miestnosť vymodelovaná a obsahuje stratené poklady starého Egyptu.
Vedeli ste, že pyramídy boli postavené pred 5000 rokmi? Teda 3000 rokov pred príbehom Assassin’s Creed Origins?
„Stavili sme na fakt, že tieto tajomné lokality vovnútri Veľkej pyramídy budú objavené v blízkej budúcnosti, a tak sme chceli dať hráčom príležitosť objaviť ich v predstihu,“ povedal historik Maxime Durand, ktorý dohliadal na vývoj hry. Ukazuje sa, že spolupracovať s historikmi bol vynikajúci krok. O to zaujímavejší bude plánovaný vzdelávací režim, ktorý vyjde zadarmo už na začiatku budúceho roka. Pretože žiadna séria nedokázala pripraviť hráčov na skúšku z dejepisu tak, ako to zvládol Assassin’s Creed.
- ODPORÚČAME: RECENZIA Assassin’s Creed: Origins
via Forbes