Zdá sa vám The Division ťažké? Misiu Falcon Lost nedokázal prejsť nikto z tvorcov
The Division je vonku už nejaký ten piatok a väčšina ľudí si už naň stihla vytvoriť názor. Niektorým sa páči, niektorým nie, ale na čom sa zhodnú zrejme všetci, je vysoká obtiažnosť. Za seba môžem povedať, že hrať sólo je ako zmiešať Borderlands a Dark Souls, ibaže tu veríte, že sa to zmení k lepšiemu, čo pri Dark Souls neplatí. Ani multiplayer ale nie je najľahší a ak ide o nové režimy, tak tie trápia aj samotných vývojárov.
Vrchný dizajnér hry, Mathias Karlson, v jednom z podcastov povedal, že misiu Falcon Lost sa nepodarilo dokončiť nikomu v štúdiu. „Celý deň sme sa snažili ju dokončiť. Snažili sme sa ju spraviť, tuším, 6-krát. Viem, že sme ju dokončili len vďaka chybe. Keď sme túto chybu opravili, neskúšali sme ju prejsť,“ povedal v podcaste o misii, ktorá je naozaj nechutne ťažká. Čiže ak máte nervy, že sa vám ju nedarí dokončiť, nezúfajte: nedokázali ju prejsť ani jej tvorcovia.
Ktovie, ako na tom budú ostatné Incursion misie, ktoré budú vychádzať behom roka. Pre vysvetlenie, misie „Incursion“ sú také, ktoré je treba dokončiť bez checkpointov. Defaultná obtiažnosť je „Challenging“ a ak sa vám ju podarí prejsť, tak sa môžete tešiť, pretože práve tu budete dostávať najlepší loot. Dalo by sa povedať, že oprávnené víťazstvo.
via GameRant.com