Vývoj Mass Effect Andromeda sa predĺžil kvôli rovnakému problému, ktorý má No Man’s Sky
Kým No Man’s Sky skončilo pri 60€ cenovke ako prepadák, Mass Effect: Andromeda je na tom ďaleko lepšie. Je na tom tak, že zbiera vysoké hodnotenia, recenzenti mu venujú pozornosť a veľmi dobre obstál aj v našej recenzii.
Skrátka, za tie odklady a dlhý vývoj to stálo. No viete, že tajomstvom úspechu pri Mass Effect: Andromeda sú jej manuálne tvorené planéty? Vývojári sa rozhodli každú planétu navrhnúť zvlášť. Autori teda vedeli prispôsobiť vzdialené svety svojim predstavám, čím sa predišlo stereotypu. Ale skutočnosť mohla byť úplne inakšia. Ako tvrdia autori v rozhovore, to, že sú na oblohe vidno ostatné planéty ako objekty, nie je náhoda.
BioWare totiž plánoval použiť systém procedurálneho generovania sveta, teda to čo použili autori No Man’s Sky. BioWare skúšal tento systém vyše roka, no nakoniec sa ho rozhodli nepoužiť. Tvorcovia požadovali od hry špičkovú kvalitu a to sa s procedurálnym generovaním sveta nedalo. Nakoniec sa rozhodli uprednostniť kvalitu pred kvantitou. BioWare však vraví, že No Man’s Sky ukázalo hernému priemyslu jednu vec: príbeh a jeho kvalita je dnes výrazne dôležitejšia než kedy predtým.
via Finder.com.au