Na Halo Infinite si počkáme, tvorcovia chcú predísť crunchu

Halo Infinite

V prípade Halo Infinite to vôbec nevyzerá, že by nás čakalo skoré vydanie. Špekuluje sa aj o vydaní po boku novej generácie konzol, kde by hra vyšla ako na Xbox One, tak na nástupcu. Jedným z dôvodov, prečo si dáva 343 Industries načas, je aj snaha vyhnúť sa crunchu.

Crunch, teda obdobie, kedy štúdio prechádza do stavu neúnosných pracovných podmienok v snahe dodržať deadline, bol typickým sprievodným javom pri vývoji mnohých iných hier. Svoje skúsenosti s ním majú napríklad vývojári Red Dead Redemption 2, ale správy o ňom boli aj v súvislosti s Overkill’s The Walking Dead, kde manažment robil kopu nezmyselných rozhodnutí a zdržoval tak vývojárov.

Šéfka 343 Industries Bonnie Ross na DICE Summit však uistila hostí a médiá, že vývoj Halo Infinite prebieha voľnejšie oproti Halo 4 a Halo 5, kde k takémuto stavu dochádzalo. Štúdio tiež kvôli zvýšeniu efektivity pracuje na lepších nástrojoch na vývoj hry, čo súvisí aj s vývojom celkom nového Slipspace enginu, na ktorom hra pobeží.

„Za obvyklých podmienok vychádza Halo každé tri roky, ale teraz sme sa rozhodli vziať si viac času, investovať do enginu, nástrojov a pipelinu a stále na hre pracujeme. Ukázali sme ju na minuloročnej E3 a snažíme sa vytvoriť prostredie, s ktorým postavíme hru lepšie, rýchlejšie a ideálne sa vyhli crunchu. Myslím si ale, že pri akejkoľvek hre budú momenty, kedy bude musieť tím pracovať na hre dlhšie. Myslím si ale, že by sme sa s tým mali nejako vysporiadať, pretože to nie je spravodlivé voči tému a tímu sa do toho tiež nechce. A tak sa snažíme prísť na spôsob, ako vytvoriť to najlepšie prostredie a zachovať ho.“

via US Gamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *