Platinum Games sa poučili zo zrušenia Scalebound, práva na ďalšiu hru budú vlastniť sami
Arogancia a neplnenie termínov, to boli dva faktory, ktoré sa podieľali na ukončení vývoja Scalebound. Ten, zdá sa, je znovu vo vývoji pod iným štúdiom, keďže práva na značku si nechal Microsoft a nedávno si jej platnosť predĺžil.
Štúdio Platinum Games si z toho vzalo ponaučenie. Na konferencii BitSummit jeho spoluzakladateľ Atsushi Inaba prezradil, že pracuje na úplne novej značke, ktorá je plne v réžii Platinum Games.
Doposiaľ totiž štúdio vyvíjalo hry vždy pre niekoho, hlavne pre Sony. To má vo zvyku predstavovať hry, ktoré budú v predaji až o niekoľko rokov, prípadne budú preložené na budúcu generáciu konzol. Dá sa povedať, že Sony nejak veľmi nezáleží na plnení termínov.
Opačným prípadom je Microsoft, ktorý predstavuje hlavne hry, ktoré sú v pokročilom štádiu vývoja a nemajú veľmi ďaleko od vydania. Existujú výnimky, boli najmä pri launchi Xboxu One – Crackdown 3 doteraz nevyšiel a Quantum Break až po troch rokoch čakania. Microsoft však už, zdá sa, nechce čakať a preto predstavuje menej titulov, no aspoň s orientačným dátumom vydania.
Zrušenie Scalebound kvôli odkladom bolo zrejme hlavným dôvodom, prečo štúdio plánuje svoju vlastniť svoju ďalšiu značku. Nateraz je však hra vo veľmi ranej fáze vývoja a vraj ešte ani nemá konkrétnu formu. Zároveň to znamená, že štúdio nebude môcť vydávať nové hry každý rok. Vývoj novej hry potrvá, ale výsledok by mal stáť za to. Len dúfať, že vyjde aj na Xbox One.