Destiny 2 bude mať nakoniec aj servery, nie len peer-2-peer
Keď Bungie minulý týždeň vyhlásilo, že Destiny 2 bude využívať peer-2-peer, mysleli sme, že si z nás robia prdel. Šetriť na serveroch pri tak veľkej hre je totiž akýmsi prejavom žgrlošstva, aké je pre Activision vlastne aj celkom normálne.
Našťastie ale Bungie čoskoro klarifikovalo svoje predošlé vyhlásenie a hra zjavne nebude fungovať čisto na peer-2-peer pripojení. Tento systém síce v hre zostane, no Destiny 2 bude mať aj dedikované servery, pričom celé to bude prepojené.
Je to celkom divné riešenie, keďže dnes sa hry opierajú buď čisto o P2P (For Honor) alebo dedikované servery (všetko, na čo si spomeniete). Vďaka hybridnému pripojeniu a nižšej záťaži na servery sa odstraňuje šanca, že hra niekedy napíše hnusnú hlášku Migrating Host. Viete, ako veľmi to naštve uprostred raidu alebo misie, že?
Odstránenie týchto problémov je zároveň výsledkom toho, že Activision investoval výrazne do infraštruktúry, ako aj do rozhrania hry a možno bojuje proti cheaterom. Vôbec poprvýkrát pritom Destiny 2 využije cloudové servery, takže hra bude prakticky z časti streamovaná. Čisto teoreticky to môže znamenať, že bude zaberať menej miesta, čo je pozitívne.
via XboxAchievements