CliffyB hovorí o LawBreakers, spackanom vydaní a možnej verzii pre Xbox

LawBreakers
Legenda herného priemyslu a otec Gears of War, Cliff Blezsinski, v uplynulých rokoch prešiel na opačnú stranu a jeho titul LawBreakers vyšiel len na PS4 a PC. Novinke sa však nedarí podľa očakávaní a servery veľakrát zívajú prázdnotou.

Titul totiž vyšiel v ten najhorší možný čas. Hru výrazne ochromilo blížiace sa vydanie Destiny 2 na konzoly (na PC ešte len vyjde), ako aj fakt, že tomuto letu doslova dominoval indie fenomén PlayerUnknown’s Battlegrounds. Hry sú rovnakého žánru, ale PUBG majú hráči jednoducho radšej. To isté platí aj o titule Fortnite z dielne Epic Games, od ktorých sa CliffyB odpojil, aby robil na prakticky rovnakej hre s vlastným tímom. Plus teda fakt, že na PC kraľuje PUBG a pri PS4 musí Sony propagovať, že konzola v roku 2017 podporuje multiplayer.

LawBreakers 10 People Online

Hre sa zrovna dvakrát nedarí a preto chápeme, že sa ju snaží CliffyB obhajovať. V obrovskom rozhovore pre Gamespot povedal hneď niekoľko dôležitých faktov. Priznal, že launch mohol byť oveľa lepší a pochopil, že vydať hru počas „sezóny Destiny“ môže byť jedným z faktorov zlyhania. Problémom tiež je, že sa LawBreakers hrajú trochu inak a preto by mal v budúcnosti pribudnúť plnohodnotný tutorial, kde sa hráči naučia hrať LawBreakers tak, ako to vývojári očakávajú. Chystá sa aj kopa ďalšieho obsahu pre hru, na rozdiel od titulu Battleborn od štúdia Gearbox.

V rámci pozdvihnutia popularity hry sa zvažujú rôzne kroky. Zahŕňať by to malo zľavy, voľné víkendy alebo dokonca rozdávanie kódov pre kamarátov. Z modelu free-2-play je zhnusený, ale v súvislosti s blížiacim sa vydaním hry v Číne nevylučuje, že by tam hra mohla fungovať na tomto modeli, i keď zrovna nadšený z toho nie je. O popularite hry tiež rozhodnú plánované novinky, ku ktorým by možno, možno, mohla patriť aj podpora TDM alebo režim Boss League.

Nakoniec nevylúčil ani zrušenie statusu PS4 exkluzivity a vydanie na Xbox One a Nintendo Switch. Vraví, že hru by rád priniesol na Xbox One a využil výkon novej konzoly, na druhú stranu tomu predchádzajú ďalšie diskusie. Vydanie na Nintendo Switch ale netreba brať za jasnú vec – prioritu má totiž Xbox verzia a až po nej by sa začali tvorcovia sústrediť na Switch. Hra by sa ale mala na tejto konzole trochu líšiť, predsa len je to iná platforma, než „veľká trojka“.

via Gamespot

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *