Blizzard chce rozšíriť svoje značky na mobily
Hoci to neplatí zrovna na našom trhu, v Číne a všeobecne v Ázii je mobilný gaming vskutku populárna záležitosť. Dokonca až taká, že v Šanghaji nájdete reklamné bannery na nové mobilné MMO alebo na čerstvo vydané PUBG Mobile. To sa dá s pomocou určitých trikov stiahnuť aj u nás, čo si môžeme vysvetliť v ďalšom článku.
Práve veľký úspech PUBG spôsobil, že sa Battle Royale dostalo oficiálne na mobily. To nenechalo chladný ani Blizzard, ktorý možno vydá mobilné verzie svojich hier. Pozitívne o mobilnom gamingu sa pri nedávnom rozhovore s investormi vyjadril CEO Mike Morhaime. Počas neho prehlásil, že mobilné hranie je už dnes dostatočne veľké (pozn. v určitých regiónoch) a technológia je tiež dostatočne pokročilá na to, aby sa s ňou dalo niečo robiť.
Spoločnosť tak vidí príležitosť v možnom vydaní svojich mimoriadne úspešných PC a konzolových sérií, ku ktorým patria World of Warcraft, Starcraft, Diablo a Overwatch, aj na mobily. Zatiaľ nie je jasné, ktoré z nich by sa objavili na telefóne, no vzhľadom k popularite mobilného MMORPG v Ázii nemôžeme vylúčiť ani World of Warcraft. Ten má v podstate už teraz svoju mobilnú konkurenciu v podobe Black Desert Online, ktoré je tiež v príprave na Xbox One ako časová exkluzivita.
Nakoniec dodával, že Blizzard plánuje investovať viac do vývoja mobilných hier v roku 2019 a neskôr. Zatiaľ však bez detailov.
via WCCFTech