Brendan Greene odchádza od PUBG
Brendan Greene je meno, ktoré si dnes spájame s PUBG, ale v budúcnosti už nemusíme. Sám oznámil odchod od vývoja hry, aby otvoril novú divíziu zameranú na výskum a vývoj nových hier.
Divízia PUBG Special Projects teda bude pracovať na iných veciach, než battle royale a časom by PlayerUnknown mohol priniesť aj ďalšie populárne projekty. Na druhú stranu, úspech sa už nemusí dostaviť. Stačí sa pozrieť napríklad na Markusa „Notcha“ Perssona, ktorý sa preslávil Minecraftom, ale jeho ďalšie projekty už také populárne nie sú.
- ODPORÚČAME: Z Minecraftu zmizli zmienky o jeho tvorcovi
Greene bude aj naďalej slúžiť ako kreatívny šéf-konzultant PUBG, no už sa bude sústrediť primárne na vývoj nových projektov v nových kanceláriách PUBG Corp. v Amsterdame. Opustí tak svoju doterajšiu kanceláriu v Soule, kde prebieha zvyšok vývoja populárnej battle royale hry. Ten bude mať po novmo na starosti Taeseok Jang.
Posledných päť rokov môjho života bolo len o battle royale. Od raných dní, kedy som pracoval na mode až po možnosť realizovať svoju víziu battle royale titulu, PlayerUnknown’s Battlegrounds. Bola to neuveriteľná jazda a naša hra dosiahla výšin, o akých som ani len netušil, že sa dajú dosiahnuť.
Sledovaním toho, ako hra rástla do súčasného stavu, sa mi splnil sen a nedokážem vyjadriť toľko vďaky, koľko patrí našim fanúšikom a neuveriteľnému tímu PUBG Corporation.
Našou úlohou je objavovať, experimentovať a vytvárať nové technológie, nástroje, vývojový pipeline a gameplay; pre mňa to však znamená viac. Spolu s tímom vývojárov a výskumníkov chceme objavovať nové možnosti interakcie a spájania v hernom svete.
Posledné dva roky som strávil cestovaním za mnohými z vás na výstavách a iných podujatiach, čo bol fantastický zážitok, ale už mi chýba domov a izba, v ktorej by som mohol hrať hry. Neviem sa preto dočkať, až sa vydám na novú cestu s novým tímom v novom meste, začnem znovu hrať hry a uvidím, čo prinesie budúcnosť.
Brendan „PlayerUnknown“ Greene
via Eurogamer