Remedy: Lineárne singleplayerovky za 100 miliónov dolárov nemajú zmysel

Remedy Alan Wake
Majstri singleplayeru Remedy už pracujú na novom projekte a zatiaľ čo na bližšie detaily si pár rokov počkáme, už teraz vieme, že sa bude radikálne líšiť. Hra síce bude ponúkať príbeh, ale prioritou bude opakovateľnosť hry a nevylučujú sa ani online prvky na spôsob Destiny.

Samotné štúdio vraví, že robiť obrovské singleplayerové projekty sa v dnešnej dobe už neoplatí. Hovorí sa teda o tituloch s lineárnym príbehom, akými boli napríklad Alan Wake alebo Quantum Break, a ktorých rozpočet je enormne vysoký: “Vytvárať lineárne singleplayerovky, ktorých vydanie stojí 100 miliónov dolárov, už dnes nedáva komerčný zmysel. Neznamená to ale, že by boli singleplayerové AAA hry mŕtve. Znamená to, že vývojári a vydavatelia musia byť rozumnejší a šetrnejší pri tvorbe takýchto hier na trh,” prehlásil CCO Remedy Johannes Palohiemo.

Veľký význam majú podľa neho singleplayerové zážitky ako súčasť niečoho väčšieho. Príkladom sú solo kampane v hrách ako je Battlefield alebo Assassin’s Creed. Sú to príklady hier, ktorým sa na trhu darí veľmi dobre a ich dôležitou súčasťou je príbehová línia pre jedného hráča. To je niečo, v čom chce pokračovať aj Remedy. Problém však majú hry, ktoré sú čisto lineárne a pritom majú obrovský rozpočet.

Quantum Break stroj casu

via XboxAchievements

 

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Jeden komentár

  1. StriderCZ píše:

    Tak, tak 100 mega za singl, zejména pokud polovinu sežere marketing je blbost…

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *