Remedy pripravuje Quantum Break 2
Nie je to síce nový Alan Wake, ale úprimne sa na ďalšiu záchranu sveta pred deštrukciou času tešíme!
Hudobník, režisér, herný dizajnér, zvukový dizajnér a zakladateľ portálu Gameology.ir (alias multitalentovaný čávo) potvrdil, že Remedy Games pracujú na Quantum Break 2. Jedná sa o onen tajomný tretí projekt, na ktorom Remedy pracuje po boku kampane pre Crossfire 2 a svojho projektu P7. V jeho prípade sa má jednať o otvorenejšiu hru so zameraním na co-op, teda niečo, čo sme v hrách od Remedy nevideli. Podľa dávnejších pracovných ponúk by si tiež hra mala čo-to vziať z Destiny, no dúfame, že to budú len tie pozitívne aspekty. Okrem toho má hra ďalej ponúknuť prepracovaný príbeh – taký, na aký sme u Remedy zvyknutí. Uvidíme ho na E3.
Dôvodom, prečo si Microsoft vybral pokračovanie Quantum Break namiesto Alan Wake, je aj to, že kým značku AW vlastní Remedy, práva ku značke Quantum Break patria Microsoftu. K tomu ide o pomerne zaujímavý koncept, ktorý spájal hru s veľmi prepracovanou grafikou so seriálom. Dĺžky jednotlivých epizód sa navyše menili v závislosti od toho, koľko collectiblov hráči vyzbierali.
I know by fact that @remedygames is working on Quantum Break 2. #quantumbreak
— H.R. Nikoofar (@HRNikoofar) April 25, 2018
via Sector
Microsoft mohl koupit studio Remedy Games. Jedním nejluxusnější studio a ještě k tomu exkluzivní hry pro Xbox One (jenže Phil chce i pro PC verzi).
Podľa mňa to nie je rozhodnutia Phila, ale Microsoftu ako takého. Vieme, aký bol predsa launch Xbox One pod Donom Mattrickom – spackaný. Predaj konzol im reálne nič nezarobí, pretože sa predávajú pod cenu, takže to musia dohnať predajom hier a predplatnými službami ako Game Pass a Live Gold. K tomu im patrí Windows a bola by blbosť, keby tých pár desiatok miliónov hráčov prenechali Steamu. Nehovoriac o tom, že takto môžu predávať hry aj ľuďom, ktorí majú PC+Switch alebo PC+PS4 (ale len tí inteligentní ?).
A prospech to má aj pre nás, hráčov, keďže viac peňazí = väčší rozpočet na pripravované hry = vyššia kvalita 🙂 Nehovoriac o tom, že takto si môže hráč zahrať napr. Cuphead doma na Xboxe a v škole na noťasi alebo hrať Sea of Thieves / State of Decay s kamošmi bez ohľadu na zariadenie.
akurát neviem aký prospech bude klávesnica a myš v xbox hrách, len aby sa to zase separovalo.
Super uz sa tesim