Playground Games prebrali talenty zo štúdií, ktoré vytvorili Horizon: Zero Dawn a Mass Effect
Už od minulého roka vieme, že Playground Games nechcú robiť len Forzu a začali vyvíjať novú open-worldovú RPG. Odvtedy sme sa dozvedeli, že Playground celkom agresívne hľadali talentovaných vývojárov so zaujímavou históriou.
Ešte pred nejakým časom stihli prebrať ľudí, ktorí pracovali napríklad na GTA V, Metal Gear Solid alebo Hellblade: Senua’s Sacrifice. Dnes ich dopĺňa ďalších pár ľudí, ktorí majú za sebou mimoriadne kvalitné portfólio!
Scotty Brown pracoval v štúdiu EA Motive ako hlavný environment artist a podieľal sa na Star Wars: Battlefront II. Ešte predtým pracoval v BioWare a Midway Games na podobnej pozícii. Doplní ho Noel Lukasewich, ktorý pracoval v BioWare 13 rokov a pracoval na všetkých 4 dieloch Mass Effectu a ich DLC. Ako lead environment artist bude úzko spolupracovať s Brownom. Martin Lancaster pracoval ako riaditeľ naratívu. Predtým pracoval v Rocksteady Studios ako vrchný scenárista a neskôr šéf scenáru na hrách Batman: Arkham Knight a Arkham VR.
Chris Goodall sa do Playground Games presunie z iného štúdia patriaceho pod Microsoft. Doposiaľ totiž pracoval v Ninja Theory na hrách Hellblade: Senua’s Sacrifice, DmC Devil May Cry a Enslaved: Odyssey to the West. V portfóliu má tiež niekoľko content balíčkov do Disney Infinity. Teraz bude pracovať ako vedúci animácie. Testovanie hry bude mať na starosti vrchný technik Rob den Dekker, ktorý v minulosti pracoval v Ninja Theory, NaturalMotion, Lionhead a Testology, a testoval hry Fable, Fable 2, LittleBigPlanet a Forza Horizon 2.
Čerešničkou na torte je už len Joe McKernan, hlavný UI artist, ktorý sa do Playground vráti po štvorročnej absencii. Do roku 2014 robil na prvých dvoch častiach Forza Horizon, následne sa presunul do Guerrilla Games, aby pracoval na Horizon: Zero Dawn a neskôr prešiel do Bungie, aby robil na Destiny 2.