Level dizajnér God of War prestupuje do Microsoftu

God of War
Po producentovi prechádza do Microsoftu ďalšia tvár vývoja God of War – Chris O’Neill.

O’Neill pracoval predtým v štúdiu Sony Santa Monica ako level designer posledného God of War a v minulosti pracoval aj v Kojima Productions. Z tejto pozície napokon prešiel do neďalekého The Initiative, ktoré vyvíja zatiaľ nešpecifikovanú exkluzivitu pre Microsoft.

Samotné štúdio založil Darrell Gallagher zo Square Enix a do dnešného dňa sa k nemu pridalo množstvo renomovaných herných vývojárov. Medzi nimi je aj Brian Westergaard, Annie Lohr, Blake Fischer či Lindsey McQueeney. Cieľom štúdia by malo byť predovšetkým vyvíjať tituly s kvalitami, ktoré odpovedajú hrám ako God of War alebo Uncharted.

via WindowsCentral

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *