Platinum Games: Neobviňujte Microsoft za Scalebound

Scalebound

Ani dodnes sa nepodarilo zaceliť všetky rany, ktoré spôsobilo zrušenie exkluzivity Scalebound pre Xbox One. Najviac kritiky pre zrušenie hry zožal Microsoft, teraz však vývojárske štúdio Platinum Games vraví, aby sme zo zrušenia hry Microsoft neobviňovali.

Najviac kritiky pre zrušenie hry zožal Microsoft, čo sa prejavilo aj pri vydaní Crackdown 3, kde mnohí komentovali vydanie hry štýlom, že mali radšej zrušiť ten a vydať japonskú dračiu hru. Teraz však štúdio Platinum Games vraví, aby sme Microsoft neobviňovali a odhalili niečo viac z vývoja hry.

Hra od režiséra Hideki Kamiyu bola ohlásená na E3 2014 a hráči sa mali ujať role Drewa, moderného hrdinu s mečom a drakom, ktorého mohol riadiť a dávať mu príkazy. Pre Platinum Games to však bola nebezpečná cesta, keďže štúdio nemalo predošlú skúsenosť s takýmto druhom hry.

Scalebound

Šéf štúdia Atsushi Inaba v pripravovanom rozhovore pre VGC prezradil, že vina bola na oboch stranách a nebolo ľahké sledovať, ako všetku kritiku zožal Microsoft:

Obe strany zlyhali. Nebolo pre nás ľahké sledovať fanúšikov, ako si vylievajú zlosť na Microsoft kvôli zrušeniu hry. Realita je však taká, že ak nejaká hra nemôže vyjsť, chyba je na oboch stranách. Myslím si, že sú oblasti, kde sme mohli dokázať viac a som si istý, že sú veci, v ktorých mohol aj Microsoft ako vydavateľ dokázať viac. Pretože nikto nechce, aby hra musela byť zrušená.

V rozhovore boli zároveň popreté správy o tom, že by Scalebound mohol byť znovu ohlásený pre Nintendo Switch. Značku totiž ešte stále drží v rukách Microsoft a ten môže, aj nemusí pracovať na hre s iným štúdiom. Okrem toho povedal, že zrušenie Scalebound aj napriek fámam nie je dôvodom, prečo chce štúdio do budúcna mať plnú kontrolu nad svojimi značkami a hrami. Dodal však, že zrušenie hry prinieslo štúdiu lekciu a Scalebound je len jednou z mnohých hier štúdia Platinum, ktorá bola zrušená.

via VGC

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *