Forza Motorsport 8 zdokonalí AI, aerodynamiku a zvuk

Forza Motorsport 7

Turn 10 už prehlásili, že končia s vývojom terajšieho Motorsportu, aby sa mohli začať naplno venovať vývoju nového dielu pre Project Scarlett.

Prvé detaily k Forze Motorsport 8 odhalili komunitný manažér Brian Ekberg a kreatívny šéf Chris Esaki. Významným prvkom budú Forza Race Regulations, s ktorými Turn 10 začali pracovať už pri terajšom dieli a regulácie pribudnú začiatkom mesiaca k autám triedy A a S v Hoppers režime. Tento systém sa vyznačuje rozšírenou funkcionalitou fair-play a upravuje spôsob, ako hra hodnotí a trestá rôzne prešľapy v závodoch, najmä v online multiplayeri.

Integrácia systému do FM7 má svoj význam aj z toho dôvodu, že štúdiu umožní získavať poľné dáta a potrebnú spätnú väzbu na to, aby vedeli systém zdokonaľovať pre budúcu hru.

Bugatti Chiron Forza Motorsport 7

Turn 10 sa chcú v budúcnosti tiež v značnej miere venovať zvýšeniu kvality zvuku. Hra má už teraz skvelý zvuk, ale Turn 10 venovali kopu času do vývoja nástrojov, frameworkov a pipelinu, ktorý im do budúcna umožňuje lepšie zapracovať na audio súčasti hry. Na nástrojoch, ktoré súvisia nielen so zvukom, ale aj s ďalšími aspektmi ForzaTech enginu, pracuje dedikovaný tím nezávisle od vývojárov, ktorí pracujú na budúcej hre. Nové nástroje však vo výsledku umožnia štúdiu spraviť viac vlastnej práce bez nakupovania. To platí samozrejme aj o modelovaní áut a tratí.

Práce na zvuku povedie vedúci zvukár Chase Combs, ktorého tím pracuje na väčšom systéme customizácie áut, do ktorej spadajú aj zvuky áut. Ako inšpiráciu spomenuli Need for Speed: Heat a jeho novú mobilnú aplikáciu, ktorá umožňuje okrem tuningu vizuálneho aj tuning zvukový. Chris Esaki k tomu doal, že je to “naozaj cool – náš audio tím má z toho ohromnú radosť.”

Forza Motorsport 7

Dodal tiež, že štúdio pracuje na spôsobe, akým bude mixovať zvuky jednotlivých súčastí áut, meniacich sa aj v závislosti od tuningu jednotlivých dielov. Treťou veľkou vecou, ku ktorej sa chcú Turn 10 vrátiť, je aerodynamika. “Práve teraz prebieha kopa práce na našej fyzike. Ešte stále máme pred sebou 2-3 roky vývoja fyziky,” prehlásil Esaki. V podcaste Forza Monthly prehlásil, že tím si je plne vedomý spätnej väzby, ktorú získal od hráčov k systému Forza Aero. Systém fungujúci vo Forze Motorsport 7 je superrealistický a založený do extrémnej miery na simulačných dátach, ktoré obdržal vývojársky tím. Bol tiež navrhnutý tak, aby to s aerodynamikou nepreháňal, ako v iných hrách. Nový systém bude do značnej miery brať do úvahy aj tuning auta a teda aerodynamickú úpravu pri jednotlivých komponentoch.

Zaujímavosťou je aj, že Forza Motorsport 8 vylepší Drivatar systém, bude využívať machine learning. Turn 10 v uplynulých dňoch prezentovali porovnanie medzi AI vo Forze Motorsport 7 a novej Forze šéfovi Xboxu, Philovi Spencerovi. Bol ohromený, aj z toho dôvodu, že nová umelá inteligencia, využívajúca machine learning, bola rýchlejšia o 16 sekúnd v jedinom kole. V teórii môže byť AI dokonca tak rýchla, ako profíci vo Forza Racing Championship.

Porsche 911 GT2 vo Forze Motorsport 7 (4K)

via FullThrottleMedia.co.uk

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldy (GTA rulez) a závody, potom aj FPS-ká sú fajn. Nemám nič ani proti iným žánrom, len tie hry musia byť kvalitné. Plus ma bavia techológie. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Jeden komentár

  1. Rado píše:

    Nech radšej zapracujú na tratiach a ich počtoch. 700 áut je nezmysel. Ja chcem viac tratí a skutočných, nie nejaké vymyslené. A nech každé auto vyladia. Kto to má nastavovať??? Veť z 20 áut je jedno použiteľné na závod. A nech láskavo vrátia češtinu!!!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *