Forza Motorsport 8: Nová fyzika, trate a prepojenie s Horizonom?

forza motorsport 7

Vývoj Forzy Motorsport 7 sa blíži ku koncu a Turn 10 sa už začínajú sústrediť na vývoj ďalšieho dielu, ktorý debutuje pravdepodobne spolu s novou Xbox konzolou na Vianoce 2020.

Ako sa však chce nová Forza odlíšiť od terajšej? V prvom rade sa dočkáme nového systému tvorby tratí. Vývojári totiž chystajú úplne prerobiť spôsob, akým tvoria trate vo Forze Motorsport. Cieľom je nielen zlepšiť kvalitu už existujúcich tratí, ale tiež urýchliť spôsob, akým sa vyvíjajú nové trate, čo zahŕňa aj tie fiktívne. Mimo iného Turn 10 spomínajú legendárnu Fujimi Kaido, po ktorej sme jazdili naposledy vo Forze Motorsport 4. Znamená to, že do budúcna by mohol počet tratí vo Forze rásť výrazne rýchlejšie.

Forza Motorsport 7

Vývoj nových nástrojov súvisí aj s urýchlením celkového vývoja. Pri súčasných technológiách sa, v závislosti od aspektu, zbytočne predlžuje doba vývoja o 30-60% a tento čas by sa dal využiť lepšie s lepšími nástrojmi. Je to tiež dôvod, prečo končia s vývojom Forzy 7 už teraz, aby sa mohli venovať veciam do budúcnosti. V konečnom dôsledku by sa mohla Forza v budúcnosti rozšíriť aj o trate zo súťaží IMSA, WEC a ďalších.

Forza Motorsport 6 Apex

Pokiaľ ide o spomínanú vlastnú tvorbu a lá Fujimi Kaido, vývojári chcú klasifikovať vlastné trate ako Forza Lore Tracks a zážitky na nich ako Forza Lore Experiences. Majú to byť trate, ktoré sú v rovnakom univerze ako Forza Horizon a tak nie sú vylúčené ani cross-overy s Horizonom. Aj keď túto podsériu robí úplne iné štúdio, stále je to Forza. Výhodou fiktívnych tratí podľa Turn 10 je aj to, že nemusia podliehať žiadnym pravidlám, v čom spočíva ich pamätihodnosť. Pri skutočných tratiach môžu vývojári špekulovať nanajvýš s ich historickými verziami.

Zaujímavosťou je aj, že vývojári už teraz v plnom nasadení pracujú na rôznych novinkách, ktoré sa dotknú fyzikálneho systému a jazdného modelu. Spomínajú sa napríklad zmeny v draftovaní, kolesách, odpružení, ale aj nový model tepla, nový systém vyjazdenia pneumatík, vplyvy počasia na pneumatiky. Vo vývoji má byť tiež nová AI.

Bugatti Chiron Forza Motorsport 7

via Turn 10

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *