Vývojár vraví, že Halo Infinite beží na najpokročilejšom AAA engine na svete
Hoci sa dnes väčšina hier uchyľuje k masovým enginom typu Unreal Engine alebo Unity, väčšie štúdiá si vytvárajú svoje vlastné, ušité na mieru svojim potrebám.
To je aj prípad 343 Industries, ktorí kvôli Halo Infinite vytvorili nový Slipspace Engine. Podľa jedného architekta, Daniela Giannettiho, je dokonca tento engine najpokročilejší na svete. Samotný engine bude poháňať hru Halo Infinite, ktorá je pokladaná za duchovný reboot značky, s návratom k Master Chiefovi, ako aj s mnohými grafickými a ostatnými vylepšeniami.
Špekuluje sa totiž napríklad o RPG prvkoch či otvorenom svete, no kým tieto veci sú len záležitosťou špekulácií, napevno vieme, že hra bude podporovať co-op pre štyroch. Podľa šéfky štúdia, Bonnie Ross, umožní nový engine dosiahnuť viac v Halo. Znamená to viac kreativity a tým pádom aj viac noviniek v kampani.
Bonnie Ross tiež v minulých rozhovoroch spomenula, že engine, na ktorom bežalo Halo doteraz, bol veľmi programátorsky zameraný, s minimálnym ohľadom na kreatívcov. Vo výsledku to sťažovalo práce na Halo 4 a Halo 5: Guardians, ktoré je kritizované za to, aké je. Štúdio tak vytvorilo dedikovaný tím, ktorý vyvinul Slipspace Engine ušitý na mieru nielen pre hry samotné, ale aj pre vývojárov, ktorí na hre pracujú. Štúdio tiež verí, že vďaka enginu dosiahne najrealistickejšie možné stvárnenie postáv.
Halo Infinite vychádza na vianoce 2020 spolu s novým Xboxom. Hra však vyjde aj na PC a Xbox One.
via VGC
Doufám, že nebude sloužit jen pro Halo. Pokud je to pokročilý engine, tak ať jej používají i ostatní studia z XBOX GAME STUDIOS. Ať z Xboxu vyždímají maximum. Podobně jako Decima engine u Sony.