Ako sa odlišuje Rush: A Disney Pixar Adventure od pôvodnej verzie z roku 2012?
Microsoft včera vydal na Xbox One hneď dve Kinectové klasiky, medzi nimi aj Rush: A Disney Pixar Adventure. Ako sa táto verzia líši od pôvodnej, ktorá vyšla ešte na Xbox 360?
V prvom rade vidíme zmenu v názve hry. Kým ten pôvodný z roku 2012 ešte začínal slovom Kinect, verzia pre rok 2017 od neho upustila. Dôvodom pre túto zmenu je hlavne fakt, že si poprvýkrát vieme všetky minihry zahrať nielen s Kinectom, ale už vieme použiť aj ovládač či klávesnicu+myš na PC. Novinkou je totiž aj podpora pre Play Anywhere a teda pre Windows 10. Pohybový senzor je však naďalej podporovaný.
Okrem toho hra beží v natívnom 4K na Xbox One X a samozrejme nechýba ani podpora HDR. Microsoft sľubuje, že si dal na remastri záležať, pretože spolupracoval s Pixarom. Ten sa podieľal na viacerých aspektoch. Spolupracoval na scenári aktivít inšpirovaných filmami a dokonca poskytol nejaké info zo zákulisia.
Inak povedané veci, ktoré sa nedostali do filmov, ale boli na papieri. V Ratatouille tak uvidíme nové postavy Celine a Twitch, v aktivite Autá uvidíme rozšírenú závodnú trať v Tokyu, ktorá mala byť videná v druhom filme. V Rodinke úžasných sa pre zmenu nachádza scéna so skákajúcim Omnidroidom, ktorá bola vystrihnutá z filmu.
Pixar tiež poskytol Microsoftu renderovacie techniky použité vo filmoch, aby minihry vyzerali na nerozoznanie od filmov. Grafický zážitok bude na Xbox One X a herných PC ešte krajší. Vývojári dokonca veria, že si hráči zamilujú úplne nový level Hľadá sa Dory, inšpirovaný minuloročným filmom. Level ponúka veľmi hravé a kontrastné farby. No a aby bol zážitok ešte lepší, Disney poskytol väčšinu pôvodných dabérov, aby prepožičali svoj hlas do hry.
- Rush: A Disney Pixar Adventure si môžete objednať cez ProGamingShop.sk
- Rush: A Disney Pixar Adventure si můžete objednat na SuperGamer.cz