Hráč dokázal zredukovať loading GTA Online o 70%, Rockstar mu ďakuje a pridáva opravu do hry!

GTA Online

Pred niekoľkými dňami obletela herný svet správa o tom, ako fanúšik GTA Online a zároveň programátor našiel spôsob, ako zredukovať načítavanie GTA Online až o 70%. Ba čo viac, svoj skript zverejnil na internete a urobil tak radosť mnohým PC hráčom.

Hráč s nickom t0st prišiel na to, že pomalé loadingy, ktoré trvajú tak dlho že než sa dostanete do hry, stihnete ísť do obchodu, nakúpiť na týždeň, medzitým ešte doma povysávať a ísť na cigaretu, spočívajú v kontrole obsiahleho textového súboru, ktorý preveruje všetok hráčov progres, nákupy, ale aj všetky zakúpiteľné položky, ktoré sa dajú v hre kúpiť či už pomocou herných GTA$ peňazí alebo pomocou Shark kariet. Toto predstavuje problém hlavne pri jednojadrových procesoroch, medzi ktoré patrí aj t0stov staručký, jednojadrový AMD Athlon.

Hráč s nickom t0st prišiel na to, že pomalé loadingy, ktoré trvajú tak dlho že než sa dostanete do hry, stihnete ísť do obchodu, nakúpiť na týždeň, medzitým ešte doma povysávať a ísť na cigaretu, spočívajú v kontrole obsiahleho textového súboru, ktorý preveruje všetok hráčov progres, nákupy, ale aj všetky zakúpiteľné položky, ktoré sa dajú v hre kúpiť či už pomocou herných GTA$ peňazí alebo pomocou Shark kariet. Toto predstavuje problém hlavne pri jednojadrových procesoroch, medzi ktoré patrí aj t0stov staručký, jednojadrový AMD Athlon.

Rockstar teraz potvrdil, že t0st mal pravdu a jeho zistenia implementuje do najbližšieho patchu. GTA Online sa tak už čoskoro dočká oficiálneho zrýchlenia loadingov na PC verzii. No keďže sa vie GTA Online načítavať rovnako dlho aj na konzolách, je možné že sa dočkáme podobnej aktualizácie aj tu.

Po dôkladnom vyšetrení môžeme potvrdiť, že hráč t0st skutočne odhalil aspekt herného kódu, ktorý súvisel s načítavaním PC verzie GTA Online a ktorý sa dá vylepšiť. Vo výsledku sme tak spravili nejaké zmeny, ktoré budú implementované v nadchádzajúcom update.

A aby toho nebolo málo, Rockstar ďakuje hráčovi a odmenil ho 10 000 dolármi za nájdenie bugu. Spravil tak pritom obrovskú výnimku, pretože Rockstar Bug Bounty program sa sústredí na hľadanie bezpečnostných chýb alebo takých, ktoré by ohrozovali ochranu súkromia, ale tentoraz objavil hráč tak zásadnú chybu, že by bolo nevhodné ju ponechať bez odmeny.

via PC Gamer

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár