Bungie vysvetľuje, prečo Destiny 2 beží pri 30fps
Vývoj Destiny 2 sa nezaobišiel bez kontroverzie a pochybností. Hneď zo začiatku totiž Bungie vyhlásilo, že hra bude bežať všade v 30fps, bez ohľadu na to, či sa jedná o PS4 Pro alebo Xbox One X. Redaktor Gamespotu dokonca prehlásil, že hra nemôže vyzerať na Xbox One X lepšie kvôli zmluve so Sony.
Súviselo to s tvrdením, že Bungie zatiaľ nepracuje na verzii pre Xbox One X, potvrdilo však, že hra pobeží pri 30fps. Teraz sa k téme vyjadril výkonný producent Mark Noseworthy. Dôvodom pre obmedzenie frameratu je podľa neho simulácia sveta v Destiny.
Ide o to, že hra je zaťažená na CPU a nie na grafický čip a viac operuje s AI než so super-detailnou grafikou. Vraví, že hra mohla bežať v 60fps na Xbox One X aj PS4 Pro, ale hráči by museli rátať s menšími svetmi, menším počtom spoluhráčov a menším počtom mimozemšťanov. Tieto veci má na starosti procesor a ten podľa Marka nie je v žiadnej konzole tak výkonný, ako by potrebovali pre 60fps. Aby mali hráči najlepší zážitok z hry, odporúča platformu PC.
Vzhľadom k správam zo sveta Destiny 2 ale existujú obavy, že hra dorazí skôr, než by mala a prinesie horšiu optimalizáciu. Tvorcovia totiž kvôli obavám z framedropov na PC zablokovali používanie zdanlivo neškodných aplikácií ako je Fraps (na nahrávanie obrazovky) alebo rôzne podobné nástroje.
via WCCFTech
To jsou zase řeči. V MP to 60fps klidně mít mohlo, tam snad celý svět simulovat nemusí.