Bethesda vidí priestor pre cross-play a modding vo Fallout 76

Fallout 76
Bethesda sa už dávnejšie vyjadrila pri The Elder Scrolls: Legends, že hra nemôže existovať na platformách bez crossplay podpory a vyzeralo to, že vydavateľ bude mať podobný názor aj pri iných hrách, ako napríklad Fallout 76. Keď však Sony oznámilo príchod rozšíreného crossplayu, Bethesda poľavila a povedala, že minimálne pri vydaní nového Falloutu nemáme crossplay očakávať.

Vyzerá to však, že to nebude platiť permanentne a časom by sme mohli crossplay predsa len uvidieť. „Pri launchi nemôžeme – je príliš neskoro. So Sony sme sa o tom bavili už skôr, ale povedali nie. Teraz to vyzerá, že tá možnosť je. Nie je to však vec, ktorú by sme stihli spraviť v priebehu posledných týždňov do vydania hry. Ide tak o vec, na ktorú sa môžeme pozrieť neskôr. Nie je to len o prepnutí spínača – s crossplayom súvisí kopa práce,“ uviedol produkčný riaditeľ Chris Meyer.

Štúdio sa chce však po vydaní Falloutu 76 venovať aj kope iných vecí, ktoré súvisia s hrou a tak nie je jasné, kedy sa dostane na rad crossplay medzi Xbox One, PS4 a PC. Nie je jasné dokonca ani, ako vysoko sa nachádza na zozname priorít a tak môže byť crossplay záležitosťou týždňov, mesiacov alebo aj rokov.

Fallout 76 Map

Bethesda sa v rozhovore vyjadrila aj k ďalším veciam, ktoré sa chystajú pre Fallout 76. Napríklad môžeme čakať podporu módov, ktorá môže premeniť každého Fallout 76 v jedinečný zážitok. Modderi budú mať vyčlenené samostatné servery, kde budú môcť hrať s kopou ďalších moderov a vychutnať si tak Fallout 76 naozaj unikátnym spôsobom.

„Niekedy v budúcnosti – v ďalekej budúcnosti – budeme sa plne zaujímať o mody a potom spravíme niečo, čo nazývame Súkromnými svetmi. Nesnažíme sa moc často používať slovo server… Snažíme sa ich nazývať svetmi a toto budú privátne svety, v ktorých si hráči budú môcť upraviť hru k svojim potrebám,“ uviedol líder projektu Jeff Gardiner. Doplnil ho dizajnový riaditeľ Chris Meyer, ktorý dodal, že aj keď Bethesda miluje moderskú komunitu, pri multiplayeri je to inakšie, pretože modderi by mohli narušiť zážitok tým hráčom, ktorí chcú hrať hru v jej originálnej podobe. Preto sa budú moddingu venovať až v neskoršej časti vývoja.

via Fandom (#2); Gamespot

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *