Phil Spencer: Google to rozbalil vo veľkom. Nás to čaká na E3.

Phil Spencer E3 2018

Google Stadia nenechala nezaujatého ani šéfa Xboxu, Phila Spencera. Práve on mal krátko po predstavení streamovacej služby rozposlať zamestnancom Microsoftu e-mail, v ktorom vyjadril svoj postoj k službe a k budúcnosti herného priemyslu.

V e-maile, ktorého kópiu obdržaj aj server Thurrott, mal Spencer komentovať, čo znamená táto streamovacia služba pre Project xCloud a zároveň pochválil spôsob, akým Google inovuje:

Práve sme tu ako tím na GDC dopozerali predstavenie Google Stadia. Ich oznámenie je len potvrdením správnosti cesty, na ktorú sme sa vydali pred dvomi rokmi. Dnes sme uvideli vstup veľkého konkurenta na herný trh, ktorý využil všetky dôležité ingrediencie pre úspech – obsah, komunitu a cloud. Žiadne veľké prekvapenie sa počas ohlásenia nekonalo, ale prekvapil ma spôsob, akým využili YouTube, Google Assistant a nový WiFi ovládač.

Chcem sa však vrátiť naspäť k nám. Odrobili sme naozaj veľa dobrej práce, aby sme sa dostali do pozície, kde môžeme bojovať o 2 miliardy hráčov po celej planéte. Google to dnes rozbalil vo veľkom a ostáva nám pár mesiacov do E3, kde to vo veľkom rozbalíme my. Musíme ostať agilní a pokračovať v tvorbe tak, aby stredobodom pozornosti bol náš zákazník. Máme obsah, komunitu, cloudový tím a stratégiu, a ako som vravel už dlhšie – všetko je to o spôsobe realizácie. Dnes to platí dvojnásobne.

Phil Spencer, Senior viceprezident hernej divízie Microsoftu

via Thurrott

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

2 komentáre

  1. StriderCZ píše:

    Věta: Odrobili sme naozaj veľa dobrej práce, aby sme sa dostali do pozície, kde môžeme bojovať o 2 miliardy hráčov po celej planéte dává konečn smysl a cíl, kam se cloud bude ubírat.
    Ve světle potenciálu 2 miliard hráčů se boj mezi Xbox one a PS4 jeví téměř jako malicherný (PS4 vede o 50 milionů, cirka) ale ten, kdo vyhraje s Cloudem, může získat miliardy zákazníků.
    Spousta komentářů u nás i na Slovensku se nesla ve stylu- nic pro mne, vzdálená budoucnost, pomalý internet, ale je jasné, že v zájmu (nejen) MS bude co nejrychleji vybudovat použitelnou síť a službu.
    Takže je jasné, že 9. června si beru volno, tak abych viděl v klidu celou konferenci.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *