343 Industries oznámili ďalšie novinky k Halo: Reach a Halo: MCC pre PC

Vyzerá to, že 343 Industries chcú pre fanúšikov Halo len to najlepšie, bez ohľadu na to, či chcú hrať na Xboxe alebo PC. Počas komunitného Q&A eventu na Reddite odpovedal komunitný šéf štúdia Brian Jarrard hneď na niekoľko kľúčových otázok.

Jednou z nich je aj to, že Halo: Reach ako súčasť Master Chief kolekcie nebude len obyčajným remastrom. Hra si samozrejme zachová svoj systém customizácie, kde si hráči mohli upravovať vlastnosti svojej postavy. Ba čo viac, systém by mal byť dokonca dodatočne vylepšený. Modernizovaný Reach by dokonca mohol priniesť nový a hlbší systém progresie, ktorý si zachováva feeling starého, ale mixuje ho s modernými prvkami. Jarrard k tomu však dodal, že pod modernými prvkami nemá na mysli mikrotransakcie.

Fanúšikovia zároveň dostali potvrdené, že Halo: The Master Chief Collection na počítači nemá obmedzený framerate. Kým na Xbox One beží sága v 60fps, PC hráči si hru budú môcť vychutnať pri ďaleko vyššom snímkovaní. Samozrejme za predpokladu, že im to hardvér dovolí. Rovnako treba zdôrazniť aj skutočnosť, že hra je zatiaľ vo vývoji a tak sa veci ešte môžu do vydania zmeniť, ak 343i nebude s neobmedzeným frameratom spokojné alebo by to robilo problémy napr. s cutscénami alebo stabilitou hry. Rovnako tak počítačová verzia bude podporovať aj nastavenia FOV či ultraširoké monitory (21:9).

Zaujímavosťou v prípade PC verzie je aj postoj 343i k moddingu. Štúdio už v súčasnosti úzko spolupracuje s moderskou komunitou vrátane tímu ElDewrito, aby hra mohla na počítači podporovať mody. Pri vydaní to však nebude, pretože vtedy sa chce 343i venovať predovšetkým stabilite. Ďalej je pre vývojárov dôležité, aby bola inštalácia modov bezpečná a zachoval sa fair-play v multiplayeri.

Napokon, aj keď kolekcia nebude podporovať Xbox Play Anywhere a počítačová verzia bude oddelená od Xboxovej, hráči môžu očakávať aspoň menšiu útechu v podobe synchronizácie progresu. Tá bude fungovať však len medzi verziami pre Xbox One a Windows 10. Dôvodom je zrejme hlavne to, že počítačová verzia hry bude prakticky od vydania akýmsi „Game Preview“ titulom, ktorý bude vychádzať postupne. Počítačová verzia tiež bude podporovať cross-platform multiplayer medzi Windows 10 a Steam verziami hry.

via Reddit

Jaromír Miko

Xboxer od roku 2008. Bavia ma hlavne open-worldové hry (odchovalo ma GTA), závodné hry a do môjho zoznamu naj musím pridať Sea of Thieves. Dôležité pre mňa je, aby hra bola kvalitná. Môj gamertag: gallardoSVK

Môže sa Vám ešte páčiť...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *