Halo: Reach pre Xbox One bolo odložené
Krátko po tom, ako 343 Industries spustili prvú insider betu Halo: Reach pre PC, mali sa testovania taohto ospevovaného dielu dočkať aj hráči na Xbox One.
Xboxeri však mohli doteraz len čakať. A ešte si počkajú. 343 Industries v novom poste vvysvetlili, že hra má nečakané problémy so správou pamäte. Vývojári majú teraz plné ruky práce s prerábaním hry na Unreal Engine 4, na ktorom beží menu a ďalšie časti The Master Chief Collection.
Vývojári pracujú na tom, aby remastrované Halo: Reach ponúklo detailnejšie možnosti customizácie postavy a upravený systém progresu. Toto, plus práca s novým enginom sa prejavilo na skutočnosti, že Reach robí vývojárom ku koncu generácie na čele viac vrások, než sa čakalo. Vývojári dokonca priamo obviňujú starý hardvér Xbox One:
Ako sa blížime ku koncu tejto konzolovej generácie, hardvér Xbox One naozaj začína ukazovať svoj vek. Úprimne, Halo: MCC je v podstate výnimkou, pretože spája dokopy sedem Halo hier bežiacich na rôznych enginoch a Xbox One antalógiu sprevádzali problémy prakticky od vydania. Očakávania od PC verzie Halo: MCC sú tiež veľmi vysoké a 343 Industries pripravujú ďalší PC test, ktorý už bude obsahovať kampaň hry. Zatiaľ nemáme očakávaný dátum vydania PC Insider verzie, ale tým sľubuje ďalšie detaily čo najskôr.
343 Industries
via OnMSFT