Poznáme dôvod škrtnutia kampane Battlefrontu
Star Wars Battlefront je vynikajúca hra, ktorú do dnes hrávam ako svoju primárnu. Jej neustále oživovanie pridávaním obsahu do multiplayerovej časti si tak drží hráčov. No, pri pomyslení na singleplayerovú časť, sa nejednému skriví úsmev. Až na pár tutoriálov/mini-misií sa sám so sebou nezahráte.
Kampaň v hre mala byť. Podľa výkonného vice-prezidenta EA Studios Patricka Soderlunda, bol dôvod škrtnutia čisto vypočítavý. Hra mala výsť tesne pred siedmim dielom Star Wars ságy. Aby neprezradila nič z príbehu filmu, príbehovú kampaň jednoducho škrtli. ,,Rozhodli sme sa z časových dôvodov, aby bolo možné hru vydať v dobe vypustenia filmu pre dosiahnutie čo najsilnejšieho dopadu.“.
To sa odrazilo aj na číslach z recenzíi, ktoré sa pohybovali okolo 75tich (my sme boli mierne kritickejší), práve kvôli chýbajúcej kampani. ,,Na jednu stranu je to úspech. Na druhú, sme spokojní s ratingom 75? Nie. Je to niečo, na čo sa v budúcnosti zameriame? Absolútne.“
Keďže Battlefrontu 2 sa do roku-dvoch jednoznačne dočkáme, po slovách Patricka veríme, že v ňom nájdeme aj plnohodnotnú kampaň. Zatiaľ si ale užime jednotku a jej bohaté DLCčka.