Zrušené Halo malo konkurovať LEGO hrám
Nie každá hra má to šťastie vyjsť. A teraz nehovoríme o čerstvo zrušenom Scalebound, hoci jeho zrušenie nás mrzí. Tentoraz hovoríme o titule zo ságy Halo, ktorý niesol kódové označenie Haggar.
Hra vyvíjaná štúdiom n-Space predstavovala úplne nový prístup k sérii a priniesla niečo, čo sme tu ešte nemali. Halo doteraz vyšlo ako FPS-ka, RTS-ka a ako top-down akcia z pohľadu zhora. Vo vývoji však bolo Halo, ktoré sme mohli hrať z pohľadu tretej osoby a grafika bola prijateľnejšia aj pre mladšie publikum. Celý grafický koncept sa premietol do štýlu Mega Bloks. Značka dlho rokov vydávala skladačky s motívom Halo a hra mala byť niečím, čo mohlo spoluprácu medzi Bungie a Mega Bloks ešte posilniť. Vo výsledku to malo byť niečo ako súčasné LEGO hry.
Hlavnou postavou mal byť opäť Master Chief, avšak kockový svet mu priniesol bohaté možnosti. V hre by sme mohli skladať rôzne objekty, zbierať itemy a tiež tu nechýbalo upravovanie. Po vzore LEGO hier hra ponúkala aj split-screen režim, rôzne hádanky a aj 2D sekcie z pohľadu zboku. Jednoducho, malo to byť také LEGO Halo. Alebo skôr Mega Bloks Halo. Len to popri hromade LEGO hier asi neznelo dostatočne cool. Dôvodom pre zrušenie však zrejme bolo, že hra bola vyvíjaná pre starý Xbox 360 v čase, kedy už bol oznámený Xbox One. Čiže v roku 2013. Aj keď je nám jasné, že hra by vyšla s vysokou pravdepodobnosťou aj na One.
via Eurogamer
Jeden komentár
[…] na tematických modeloch. Jeden čas to dokonca vyzeralo, že sa hráči dočkajú oficiálnej Halo Mega Bloks hry, ale tá bola zrušená skôr, než bola […]