Microsoft: Project Scorpio nepotrebuje Boost Mode. On je Boost Mode
Jednou z fíčuriek, ktoré v poslednej dobe získala PS4 Pro, je Boost Mode. Vďaka nemu môžu všetky hry, ktoré neboli doposiaľ optimalizované pre PS4 Pro, bežať na tejto konzole lepšie, so stabilným frameratom. Takúto funkciu však Project Scorpio nepotrebuje: On sám je Boost Mode.
Povedal to na svojom Twitteri vývojový šéf divízie Xbox, Albert Penello, čím reagoval na otázku jedného z fanúšikov. Ten sa ho opýtal, či Scorpio bude mať Boost Mode alebo či tu bude všetko bežať odjakživa lepšie. V tom má Penello jasno a hovorí, že na Škorpiónovi bude bežať lepšie všetko. Môže za to súhra hardvéru a softvéru, ktorý Scorpio ponúka a vďaka ktorému vie konzola „oblbnúť“ hru tak, že má pocit, že beží na Xbox One ale má k dispozícii viac výkonu. To znamená, že hry s dynamickým rozlíšením budú bežať v tom najvyššom a takisto bude stabilný framerate. Určite to bude vyzerať super pri takom HITMANovi, ktorý má už teraz možnosť vypnúť frame limiter. So zapnutým beží hra pri 30fps, bez neho pri 60fps ale s rizikom pádov, lagov a framedropov.
V diskusii tiež potvrdil, že konzola podporuje Xbox One formát diskov, takže externé disky netreba preformátovať, ako tomu bolo treba pri prechode z Xbox 360 na One.
@GamezoneGAF Everything will run better. We don't need boost mode. The whole console is boost mode 🙂
— Albert Penello (@albertpenello) April 7, 2017