Aký veľký je XDK Project Scorpio?
Jez Corden z portálu WindowsCentral včera cez Twitter ukázal nové videjko, ktoré nám ukazuje vývojárske kity Project Scorpio z rôznych uhlov. Prídavným bonusom videa bola ukážka toho, ako funguje predný LED panel.
Ten ukazuje vývojárom informácie o framerate a pravidelne aktualizuje záťaž hardvéru pri testovaní nových hier, od ktorých sa očakáva, že pobežia vo vysokom rozlíšení a zároveň pri čo najvyššom framerate. Video však zároveň dalo priestor špekuláciám o tom, aký veľký je tento devkit.
Zistiť sa to dalo vďaka USB portom na prednej strane zariadenia. Jedná sa o klasické USB 3.0 porty a nejde o žiadne špeciálne „vývojárske“ porty, takže majú tradičné rozmery. Vďaka nim sa podarilo zistiť, že devkit Project Scorpio má dĺžku 361,1mm a výšku 81,64mm. Navyše, ak by mal tento devkit rovnaký pomer strán ako predošlé konzoly, potom by mal mať tento devkit šírku 281,5mm.
V praxi to znamená, že vývojárske kusy, ktoré majú 24GB RAM, výkonnejší grafický čip a dvojicu pevných úložísk (+ ďalšie veci, ktoré ju zväčšujú oproti finálnemu zariadeniu) – sú väčšie než Xbox One. Ten mal, pre porovnanie, 333mm na šírku a 78mm výšku. Samozrejme, predajný kus bude menší. Podľa zdrojov WindowsCentral, bude predajná verzia výrazne menšia, než Xbox One. Teda sa bude blížiť rozmerom Xbox One S.
@JezCorden Scorpio?
W: 23 USB-ports x 15,7 = 361,1 mm
H: 5,2 USB-ports x 15,7 = 81,64 mmXbox One S
W: 297mm
H: 65mmXbox One
W: 333mm
H: 78mm pic.twitter.com/YSyTR84cg2— Bailey™ ♏?? (@MrJeedi) May 3, 2017